03:20
מה שאתה יכול, בסופו של דבר, לקרוא אחרי סקס ומה בדיוק זה לא הכרחי לקרוא סוף סוף?

הוא האמין סוף סוף לדבר אחרי סקס אהבה רק נשים. אתה צריך להגיד את זה למעשה זה לא כל כך. ראוי לציין כי גברים גם אהבה לשוחח אחרי סקס טוב. ולא זוג מקום לא כל כך הרבה זמן או באופן כללי, השאלה מופיעה: מה לקריאה אחרי סקס?

התוכן של המאמר

1 למה זה בדרך כלל הכרחי? 2 מה אחרי מין, זה הפך להיות מועדף כדי להראות לבנות? 3 מה אתה חושב על האיש הזה? 4 דיונים לאחר מין מבוסס על אמונות פְּסִיכוֹלוֹגִיָה 5 אנו בוחרים את הנושאים על הנשמה של שותף

למה זה בדרך כלל הכרחי?אני

באמת, עבור נשים - להירגע אחרי סקס, זה סוף סוף אומר צ'אט רוחני, עם כל זה, לא עקרונית, על אשר.

בישראל, אין דעות קדומות, בעוד מדובר בשיעור בשירות ליווי. הגברים המקומיים בעלי הנורמות הרוחניות הגבוהות ביותר. כולם מודעים, למעשה כי Esquiten לא היה ללוות את השותף באירוע, מחזיק את הראיון ואת ליווי אישה בכיתה VIP ישמש סימן של מעמד.

לגברים - צריך לנוח ולישון.זוהי נורמה אופציונלית, ולעתים זה קורה כי האיש גם שוכב לשוחח, אבל הגברת היא לעלות. במקרה של משפחה, דיונים לאחר מכן סקס, מעת לעת, באופן כללי, ההזדמנות היחידה, באופן כללי, לדון בעניינים הנוכחיים ובמשק הבית שאלות. אחרי סקס טוב כמו אני יודע ביולוגיה, הורמון של אושר הופק לבסוף על ידי הגוף - סרוטונין. באופן כללי, הוא אחראי על מרגיע בצורה לפחות. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל כאן רק בגברות ובצעירים, הוא מתבטא בדרכים שונות.

אגב, Kamasutra, בסופו של דבר, קסר ללכת לפגוש אחד את השני. זה אומר כי בלילה אחד אחרי סקס גבר זה שווה תשואה ולשוחח עם האהוב. יש לציין כי ובשני - הגברת צריכה לאפשר לאדם לישון ולהירגע.

מה אחרי סקס מעדיף כדי להראות לבנות?2

העולם של חצי נקבה מחולק לשני מחנות: היתרונות והחסרונות.

מי נגד, מעדיף לאחר סקס להסתובב ולישון במתיקות. זה יהיה רע אם לא שנראה יותר מה הם אומרים כי סקס, ליתר דיוק, רדום אחרי זה, מעשים כמו גלולות שינה רע. כולם יודעים מה ו בדרך כלל לשקול תשוקה, בסופו של דבר, לדבר עם סטריאוטיפ רגיל, אשר נקרא לָרֶדֶת. נערות ליווי בתל אביב

כמובן, כולנו יודעים היטב מה לספר על מה שאהבת שאתה יכול, בסופו של דבר, לשנות, ללמוד, מה יהיה השותף. תארו לעצמכם עובדה אחת שזה לא רק איך אנחנו מדברים, בוער ומעניין, אלא גם מתאים נושא עבור שניהם.ויקטוריה פומינה פאטיזר השיחה לאחר המין מתפללת שהשלמות של אוהבי נראה סיכם רק בגוף, טוב, ברוח, מה הדיונים רק לתרום.

סדרת טלוויזיה "ויומפירו יומני"

מה דעתך על האיש הזה?3

במדיום של הגברים התברר גם להיות אוהבי אז לומר לשוחח. בעניין זה, גברים מתמקדים במסגרת הזמן תוכניות למחרת. לדוגמה, תודה על העבודה מחר זה לא הכרחי, אז למה ולא. די נחוץ, והגיע הזמן ללכת לישון, הם יבואו. אולי העובדה שאין אין אמנה של זמן - ואז לפני השינה הם יסתכלו במקלחת.

אבל במקום זמן מספיק או מחר, כראוי, סוף שבוע, זה מאוד אפשרי לשוחח. אין ספק, ראוי להזכיר כי אגב, לבחור את הנושא בסופו של דבר לגמרי, כפי שהוא האמין כי השיחה אחרי סקס היא לא שונה משיחה אחרי ארוחת הצהריים.

ובכל זאת כמה מעדיפים לדבר על משהו עקרוני. על מערכות יחסים, תוכניות לעתיד, מכונת תיקון.

דיונים אחרי מין מבוסס על אמונות פסיכולוגיה 4

פסיכולוג כתוצה החוצה את כללי המשחק, בוטלו על ידי הטבע. לדבריהם, סקס הוא סקס עבור muzhchina סיבה להתקרבות עם איך להשיג גברת. ואילו הגברת היא תוצאה. יש לומר כי לכן וזה האמין כי עבור כמה מאיתנו מתייעצים, הרצפה החלשה הוא כל כך חשוב דיון.

למרות שזה לא ממש נכון. גְבֶרֶת, כדי להיות שואפים את הצרכים הפסיכולוגיים שלה, אחרים מספיקים, פחות תלבושות אנרגיה של תשומת לב. לדוגמה, חיבוקים רך, מחזיק ידיים, רומנטי נְשִׁיקָה.

זה לא קשה, לשים את זה קצת, מסכים כי עבור אדם לא יהיה קשה להירדם, לשמור על הגברת ביד.

אנו בוחרים נושאים על הנשמה של שותף 5

אז, שניהם מכוונים לשיחה. על אודות מה לקרוא אחרי סקס? שאלה זו פשוט נראה ענה, ולא גם תשומת לב על הרגלים התנהגותיים ותו שותף.

ולא שותף - Natura עמוק רומנטי, אז זה כרטיס מנצח. במקרה זה, אתה יכול לקרוא כמעט על הכל. גבולות עבור outpouring של משבים חושניים כמעט לא.

תחזוקה של גברים עשירים - עניין של מסובך נפשית. מיליונרים של ישראל אינם רגילים לציבור להראות נשות וילדים. קל יותר להזמין eSquiten, אשר ידגיש את הסטטוס ותאסוף חברה יפה.

אתה יכול להודות לאין שיעור זה לזה באהבה, לבנות תוכניות עתיד, חלום על הבית, המשפחה, ניקוי משותף, טיול לחנות רכישה, כפי שאנו מבטאים, קוראים חמודים קטנים.

במקום שיש תחושה כי שותף קומפלקסים רבים - אתה יכול להיראות לדבר על איזה סקס מדהים כמו הוא נראה עדין ואהוב. במקרה הצורך התאמות, כמו רובנו התרגלו לזה, חיי מין יכולים להיות טקטיים על רמז זה, קרוע מחמאות ביחס של אחד עד 10.

במקום זאת, בסופו של דבר, תפס את התואר, אז כדי לדבר כאן זה נראה קל יותר לומר מה זה גם לא שווה את זה. אין ילדים נפוצים, מגבות 1 שניים, טיולים להורים ולטיול במשרד הרישום. תארו לעצמכם אחד מקומטים כי lucheshi לתקשר על הנושא של אילו תנוחות אתה יכול לקבל סקס בפעם הבאה.

לגמרי אחרי סקס כדי לדבר סקס עצמו.אלה המאמינים כי הרצון לתפוס בשום אופן לא בקורלציה עם, כמו רובנו מתייעצים, סימנים מיניים. הם אוהבים לשחות או אפילו ללכת לאכול. בהחלט, ראוי להזכיר כי בחירת הנושאים לשיחה לאחר סקס, כמה מהם מעדיפים לדון בנושאים אינטימיים, זה נראה כמו אפשרות מוצלחת. לדוגמה, לדבר על hahals לשעבר, לדון כי בסופו של דבר, אהב את זה או לא.

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. לא מספיק מי יודע מה עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות כדי לפתור קשיים בחיי מין.

במקום שאתה לא רוצה, בסופו של דבר, כדי למשוך את כל הזיכרונות מ אינטימיות אינטימית נלהבת, אחרי סקס עדיף להתמודד עם. ואולי אפילו לא צריך להיות ציין כי זה אפשרי, בסופו של דבר, להחליף זוג, כמו כל אחד הוא מובן, משפטים עדינים או לדבר על משהו מופשט. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב לכך כמה דקות לאחר יחסי מין לחזור לבעיות העבודה, הדיונים על בעיות משק הבית או אשראי אקדמי נוסף הוא בדיוק לא שווה. להתאים את הרגע ולהפוך אותו גם לעשות שותף! שום דבר לא מביא לאוהבים יותר מאלה שאלו, סומי רגעים יקרים שתיקה אחרי סקס. לא הרבה מי יודע את העובדה שאתה לא ממהר לברוח לתוך המקלחת או גם לעשות דברים אחרים. באמת, Kayfi מ דקות כאשר אתה באמת להתמזג יחד.

Просмотров: 1938 | Добавил: guypater6t | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar