19:23
סוגים של עיסוי ארוטי, שבהחלט שווה לשלוט

עיסוי ארוטי מיועד להרפיה המרבית של הגוף ולקבל הנאה גופנית. ישנן טכניקות רבות בהן מעורבים אזורים ארוגניים שונים. סלונים מציעים ללקוחות תוכניות רבות ושונות עם שמות מופרזים, מעסים צריכים לשלוט בכמה שיותר טכניקות שונות כדי לספק את צרכי האורחים. שקול אילו סוגי עיסוי זה צריך לשלוט על ידי בנות מלבד קלאסיקות.

עיסוי ארוטי תאילנדי

זוהי התוכנית הפופולרית ביותר בקרב הלקוחות. התכונה העיקרית שלו היא שהמעסה הופכת את כל המניפולציות של עירום. באשר לטכניקה, כאן כל חלק בגוף של גבר מעסה בנפרד, עם דגש מיוחד על אזורים ארוגניים. במהלך הפגישה משתמשים בהרבה שמן עיסוי, מכיוון שהילדה צריכה לבצע מניפולציות לא רק בידיה, אלא גם בחלקים מגופה. אתה צריך פשוט להחליק דרך השדיים האורחים, המותניים, הישבן וכו '. ד.

נערות ליווי ברמלה עיסוי טנטרי

עיסוי מסוג זה מכוון יותר לאחדות רוחנית ולהרגיעה מוחלטת. תנועות המעסה צריכות להיות איטיות, רכות וחלקות מאוד. הפגישה מוחזקת למוזיקה מיוחדת, המאפשרת לאורח לטבול תחושה נעימה בנירוונה ולהירגע לחלוטין. כדי לעזור לגבר לשחרר אנרגיה מינית ולשדרג לחלוטין, המעסה בונה את עוצמת החשיפה בעבודה עם אזורים ארוגניים, מה שמשפר רק את התחושות הנעימות מהתהליך.

שירותי ליווי ברמלה. נערות ליווי ברמלה שיגיעו אליך לחדר בתוך ** דק' בלבד, עם בחורות בדיוק לפי הטעם שלך ובמחירים זולים במיוחד ! מה טוב יותר מזה ?! היכנס עכשיו ! נערות ליווי. נערות ליווי

ארומסג 'טייוואני

זוהי טכניקה עתיקה ומעניינת מאוד. במקור, הבנות השתמשו בסכינים מחודדות כחומרים מאולתרים. זה יצר ניגודיות בין הנגיעות הרכות של הידיים החמות של המעסה והלהבים החדים הקרים. עכשיו קיצוני כזה כמעט ולא נמצא בכל מקום שאתה נפגש. מסיבות בטיחותיות, בנות משתמשות בפריטים אחרים - לרוב אלה מקלות מיוחדים או אביזרי עיסוי אחרים.

נערות ליווי ברמלה; נערות ליווי ברמלה . טליה. פני מלאך, יופי שאלוהים לא ברא ומחפשת לקוחות רציניים תמונה אמיתית! מגיעה עד אלייך למסאז' מפנק! טליה. גיל **. ********** . מירן. מקועקעת בכל הגוף בעלת מראה של דוגמנית על! בת ** מחיפה ...

ארומקסאג 'יפני

זה נקרא גם "סניף סאקורה". בתהליך, המעסה משתמשת לא רק בידיו, אלא גם בפיו. הילדה צריכה ללמוד בעדינות, אך יחד עם זאת הוא ינשך מאוד את גופו של הלקוח כדי להוסיף מושב של חדות התחושות.

עיסוי צרפתי

נערות ליווי ברמלה עם מבחר בחורות מומלצות להזמנה בכל שעה, ובמחירים הכי זולים שיש באינטרנט. בחר ישראלית או רוסיה והזמן אותה עד אליך רק כאן ! נערות ליווי. נערות ליווי; נערות ליווי בתל אביב …

כללי התנהגות... איזה שמן נבחר...

דומה מאוד לקודמתו, רק כאן המעסה מראה את גוף האורח עם נשיקות מרובות. יש גם לשלוט בטכניקת הנשימה המיוחדת. זה מאפשר לך להשיג עירור מרבי של גבר, מה שמוביל בסופו של דבר לשיא בהיר.

ארומסג 'הודי

זה נקרא גם נקודה. כדי לשלוט בטכניקה זו, תצטרך ללמוד את היסודות של דיקור סיני. ישנן נקודות רבות בגוף האדם בהן מרוכז המספר המרבי של קצות העצבים. עם השפעות נאותות עליהם, אתה יכול להשיג התרגשות, לחץ או הרפיה מוחלטת של הגוף.

עיסוי ארומה

זוג טיפות אתריות מתווסף לשמן העיסוי הרגיל, זה משפר את ההשפעה המרגיעה או המרגשת של המניפולציה של הילדה. תלוי מה האורח רוצה להגיע מהפגישה, אתה יכול לבחור שמנים מתמצית עשבי תיבול ופרחים שונים, למשל:

  • לברגמוט, אלמוג וגרניום יש השפעה מרגשת.
  • בזיליקום, ציפורן, אשוח, רוזמרין - טוניק.
  • ולריאן, יסמין או לבנדר יעזרו להירגע.
  • ההשפעה המרעננת על הגוף מופעלת על ידי שמן כתום, לימון או לימון.
  • וניל, קמומיל וביגארדיה פועלים בצורה מרגיעה.
  • ג'וניפר, נענע ואקליפטוס מעוררים את זרימת הדם ויש להם השפעה מחממת.

זה אופנתי לשלב שמנים אתרים זה עם זה כך שהפגישה מספקת את התחושות המקסימליות של האורח.

עיסוי אבן

טכניקה זו משתמשת באביזרים - אבנים וחלקות חמות המופעלות על אזורים רגישים וארוגניים במיוחד.

עיסוי אקוופולי או אקווגל

המעסה מיישם קצף או ג'ל מיוחד על גופו המחומם והרטוב של הלקוח, המאפשר לך להחליק טוב יותר על העור. הפגישה מוחזקת בדרך כלל על מזרן מתנפח.

טכניקות אלה צריכות להיות מונחות על ידי כל מעסה, מכיוון שבמחיר הסלונים יש מבחר גדול מאוד של תוכניות. ככל שהילדה יכולה, כך היא תקבל יותר לקוחות. אתה יכול גם להמציא את הטכניקות של המחבר שלך עם צ'יפס וטכניקות מיוחדות, הם בדרך כלל עולים יותר.

Просмотров: 155 | Добавил: guypater6t | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar