22:23
אה, נוער: למה סקס לצעירים הפך לא מושך?

הוא האמין כי ילדים צעירים הם סקסיים מודאג של האוכלוסייה. ישירות בגיל זה, אנשים נכנסים בחיי מין, יש להם מין לעתים קרובות, בלהט, ואתה תמיד רוצה יותר. אבל אחוז איך היחסים המיניים בקרב הנוער המודרני הוא ירידה במהירות. מה הסיבה לכך שהוא יוצא דופן חוסר עניין, כפי שכולם יודעים את הכדור המיני?

התוכן של המאמר

1 השפעת החברה 2 רשת גלובלית ורובוט עלייה 3 זמינות

השפעת החברה

כרגע, החברה זקוקה לאנשים מצליחים. במקום זאת אתה כבר לא 20 ואתה פשוט לא צריך עסק הולך וגדל, אתה עדיין לא הרוויח על מכונת כתיבה שלך לנוח על הים פעמיים בשנה, או (אלוהים אלוהים!) עדיין לומדים במכון על המלגה, אז אתה לא מקובל. זה ברור מאוד, מ 15-16 שנים צעירים להתחיל לעבוד על עצמם, על המיקום הרווחי שלהם בחברה.

סקס, משפחה, ילדים - כל זה כבר זמן רב בתוכניות PT האחרון לכל החיים. עד כה, יש נוער, אנרגיה, מוטיבציה, תשוקה, חופש, אנשים כל הזמן שלהם, לשים את זה בעדינות, לשלם עבור רווחים של כספים, סמכות ותשומת לב של החברה. זוהי קנאות שכבתית. אבל אנשים, במרדף אחר המיקום, שוכחים רק לחיות. רק לרקוד, רק, בסופו של דבר, ללכת, רק, בסופו של דבר, להירגע ולהירגע.

כדאי לפתוח, כפי שכולם יודעים, כל חברתי הוא גם רשת - ואת התמונה הים ווידאו, כמו אנשים אפילו מן בילוי עם המשפחה מנסים לעשות "תוכן מעניין", מחפש רק מואר למעלה. לא משנה איזה רגע של חייו של אדם הוא טוב, לשים את זה בעדינות, הפך לעבודה, במחשבה על איך להרוויח כסף, איך לעשות את זה נראה להיות בחינה ואהבת מיליונים. ואיפה גם כאן כדי למצוא זמן כזה קצת כמו סקס?

רשת גלובלית ומרד של בוטס 2

עם הבריאה של האינטרנט גם הפך את החיים של כל האוכלוסייה של כדור הארץ. פוטין גלובלי הקלה על החיים ועבודתם של מיליארדי אנשים. אבל האם כל זה ורוד? האינטרנט גדל כמו בגדות, לא בימים, אבל לפי שעה. כרגע, כל החיים שלי יכול להיות חי באינטרנט - כדי להרוויח כסף, לבזבז אותם, לדבר, להיפגש, לנוח מאחורי משחקים או צפייה הילוכים האהובים.

LUD הוא פעיל יותר וגם להכיר רשתות חברתיות. האינטרנט השתנה צעירים חברים החיים. אנשים צעירים מסתירים את רגשותיהם, הרגשות, הרצון, נשענים מגמות אופנה לכאורה. לא מספיק מי יודע מה כולם אומרים מה זה אותו תקשורת. ואולי אפילו לא צריך ברזל שאתה יכול לגלות את האדם קרוב יותר וטוב יותר בזמן קצר יותר. זה כל כך, אבל תחת מסכה מקוונת מציאותי לראות אדם.

חבר וירטואלי עליז, יש לו את זה, זה הפך, לספר, מה זה רק מתלוצץ.

איסוף מוכן רוצה לשתף פעולה עם ישראל עשירים. כולם חסרי עניין ונכונים. אבל זה בהחלט לא הצדדים החיוביים היחידים בעת עבודה.

תארו לעצמכם עובדה אחת, כי גלילים מצחיקים וציורים יכול להיות קצת, לדלל דממה ושיחה מתוחה. לכוון את תשומת הלב לעובדה כי תקשורת ברשתות חברתיות, אדם רואה רק שורות כתובות. ואכן, כל הרעיון של האדם בצד השני של המסך הוא ציור דמיון.

קול, הטמלה שלו ואת עומק, הבעת הפנים, מחייך, צחוק, אינטונציה, טלוויזיה - כל הדברים הקטנים האלה לבנות זיכרון כללי של בן שיח, רק דמיינתי בראש. ואז, פגישה עם "חבר" לחיות, משהו שובר באדם. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל זה חלקיק של הפרעה, גדול או לא משמעותי, הוא בהכרח ממוקם. אנשים, ככלל, נראה, הוא מסביר את המבוכה, כפי שנהגנו לקרוא, בפגישה הראשונה. אולי זה מאכזב?

לא הקול שמביע ברעיונות שלח הודעות. זה יהיה רע אם לא אשים את מה שלא היה בצחוק, וזה גם רצו לשמוע כל כך הרבה זמן. לא משנה מה אדם עצמו לא שם לב איך האדיפרין נפצע, כפי שאומר אותנו לבדו, המין השני. והוא הופך נדחה מ העולם החיצוני. הוא לא, בסופו של דבר, אני רוצה להכיר את זה שנהגנו לקרוא, את הגברת המקסימת קפה. שלח לעצמך עובדה אחת שהוא ממהר הביתה, יש שני סירות אדמדם כל כך לדבר על המיטה ".

חלקם מתחילים רק להכיר זה את זה, מישהו גם חוזר לכמה מאיתנו היא ייעוץ, פרנזון וירטואלי, ומישהו דוחה אותנו. המקרים ידועים כאשר היכרות מקוונת קשורה לענייני אהבה, אנשים צעירים נפגשו, שרוולים וחיו בשמחה. אבל אחוז מפגשים מכריעים כאלה קטנים מאוד סוף סוף להיות גאה. זה יותר, חריג המאשר את הכלל.

חוץ מזה, האיש עצלן. אולי העובדה כי טבע כזה. לקבלת הפרס של התוצאה מ 2 דרכים, הוא, זה הופך, יהיה פחות יעיל אנרגיה. כמובן, כולנו יודעים היטב מה עם היכרות. קל יותר גם לקשור ידידות באינטרנט, קל יותר לפלרטט, קל יותר "מבטיח כיצד ההרים הזהב הוא התחיל לבוא לידי ביטוי. טוב מאוד כדי להדגיש את העובדה כי תחת מסכה אנשים מרגישים בטוחים.

הנה הסיבה השנייה האפשרית למבוכה של פגישות חיות לאחר היכרויות באינטרנט. מַעֲרוֹמִים. האדם פתוח, בהתאמה, פגיע, לא בטוח. קשה לשמור על התמונה. שלח תשומת לב לעובדה כי עצלן גם לא תורם להתגבר על המכשול הזה, הוא מושך בחזרה לאינטרנט - שם הוא נוח ולא מסוכן.

לא לספור את הדיונים המקוונים, האינטרנט מלא תוכן בידור. שלח לעצמך עובדה אחת כי סרטים, מופעים, תוכניות טלוויזיה, רק קטעי וידאו מצחיקים, מאמרים, בדיקות הרבה יותר - לפחות כמה טעם וגיל. זרימת מידע גדול שממנו היא לא מציאותית להתנתק.

מספר עצום של גאדג'טים תורמים לתלות גדולה יותר. תשומת לב ישירה למה שנדרש, זוהי התקדמות טכנית. Morked minds עשה טלפונים חכמים, מחשבים ניידים וטאבלטים כדי לקדם, להקל על החיים. בסופו של דבר - האדם "מקלות" על וידאו על חתלתולים חמודים במשך חצי יום. ושם ושריפת מקרים "חיים" רק גדל איך אנחנו ואני מבלה את ההתקדמות הגיאומטרית.

לפני, האינטרנט יכול לשנות את החיים. זה ברור מאוד, זה חבל שאתה לא יכול לעשות סקס מקוון. וזה החיים - להישאר בסיבוב השעון אִי-?

זמינות 3

אנשים צעירים גם מנסים לחזור אקרובטי, זמן מעת לעת תובנה, אלמנטים. זה מגיע לעתים קרובות אכזבה הזדמנויות משלה. שפע של רולים פורנוגרפיים, צעצועים סקסיים מתעורר ההרגשה ההרגשה. צופה מתמדת של ארוטיקה ותחביב תחושה עמומה כמו שאתנו התרגלו לקריאה, קטע קומות. זה ברור מאוד, עכשיו, במקום זאת תאריך ראשון לא הושלם עם סקס, זה לעתים קרובות קיבל סוף סוף עבור נכשל. ל כדי לקיים יחסי מין, אתה לא צריך לעשות כל מאמץ. טוב מאוד כדי להדגיש את מה מספיק תסתכל על מסיבת הבית של התלמיד, עבור למועדון או בפאב המקומי. הקלה החלה להילקח לחופש פעולה. סקס כבר לא אסור פירות וממתקים בו.

האינטרנט לא יכול לשנות את המין כך לומר? אולי! כולם כפי שהוציאו לבוא לידי ביטוי, את האתר השמיני - תוכן פורנוגרפי. ארוטי הפך להיות זמין לכולם. מספיק כדי לקבל לפחות תעבורת אינטרנט קטנה. למה לחפש את תשומת הלב של מין להאכיל כאשר אתה יכול בכך כולם נמס, לפחות פעם אחת כדי לפתוח אתר מיוחד, למשוך מכנסיים ולהסיר מתח מיני בתוך דקות?!

בנוסף, אתרי פורנו מלאים בתוכן שונה. צעירים מסתכלים על המשחק השחקן הלא יומרני הזה, לדמיין כי זה צריך להיות ישירות כל כך הרבה באבשויות, יחסי מין. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל באופן טבעי, אכזבה עוקבת בשמלות כאלה מהר מאוד.הכל נעשה בלתי נשלט.

בישראל, אין דעות קדומות קודמות כאשר אנו מדברים על פעילויות בסוכנות ליווי. גברים מקומיים ניחנים עם הסטנדרטים הרוחניים הגבוהים ביותר. בהחלט כולם מודעים, למעשה כי Esquiten הוא מלווה רק על ידי הלקוח במקרה, מחזיק את השיחה ואת מודל ליווי של מחלקת VIP ישמש סימן של.

מזון ניתן להזמין לפחות מה הזמן בכל מקום. כמעט סקס. מוקדם יותר לקיים יחסי מין האיש עבד במשך זמן רב ועיקש את הגברת, התחתן בה.

באמת, שומה מעל השפה, אשר היה כמו רבים חושבים, חמוד כאשר מתקשרים דרך שיחות וידאו, התברר להיות כל המלונים, יבלת גדולה לא נעימה. יש צורך לומר כי השתיקה פתאומית היא לא לדלל, כמו הרבה מאיתנו להתייעץ עם דקה, דוברי פנים. מתברר כי מול השני, עומד, איך אנחנו רגילים לומר, זרים מוחלטים. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%92%d7%91%d7%a2%d7%aa%d7%99%d7%99%d7%9d/

קריסת הנורמות החסרות בחברה משנה את ההתנהגות השקפת עולם, כמו כולם, צעירים. כרגע, לאנשים יש מטרות וערכים אחרים. עם אחד הצדדים, זהו אינדיקטור להתקדמות. זה יהיה רע אם לא שנראה מה הנוער הוא נלהב יותר מעניין כיבוש. מאידך גיסא, החוסר הנטייה המינית מושך חתימה על אדם מן העולם, סגירה. ואת אותם אינטרסים אחרים, קוקיה אחד?!

וקטור Fomin

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. סיוע לזוגות רק לאפשר את הקשיים בחיי המין.

ההצהרה שמין לנוער הפכה לאי-ראשית - מיתוס. ואת אה, אז כולם יודעים, דברים נוראים מתעניינים פחות נציגי הדור Z, וזו עובדה. אנשים שוקלים איך הם הולכים, כל מעשים ותצורות בחייהם באמצעות הפריזמה של הטבות. כמובן, כולנו מאוד יודעים מהו הגישה הטובה ביותר, הגיונית - בהיבטים של הזמן צובר, אנחנו פשוט לא רוצים להשקיע, איך להביע, שעות יקר, ימים ואפילו חודשים לעניינים, אשר מרמז הרבה התחייבויות. ישירות כך מודל הנישואין הרגיל הוא בינוני כדי לדבר אי קיום. כדי להחליף, זה מגיע פורמטים מודרניים יותר - נישואין אורחים, מקרים חינם, polyamoria ו t.ד '.

Просмотров: 350 | Добавил: guypater6t | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar