14:38
למה הגברות בולטות כאילו אנו מביעים, הרבה סיכה במהלך יחסי מין?

חומר סיכה, אשר בולט במהלך יחסי מין בגברות, לשים את זה בעדינות, הוא חלק ראשי של חיי מין. בהתאם לאטרקציה לשותף, להתרגשות ואת הנשים של הבחירה שלה הוא די אישי. זה ברור מאוד, אבל למה, לפעמים, הרבה סיכה יהיה להתבלט מעולה בין אם זה?

סעיפים מכילים

1 מהו חומר סיכה וקלוויד מספרם הוא הנורמה 2 שפיכה של נשים 3 מין וקליפת פיל

מהו חומר סיכה וכאשר מספרם הוא הנורמה

Mesozda - נראה כי הוא תערובת שקופה, בעיקר לא ריח. הוא כולל את המרכיבים השונים להגן על הקירות של הנרתיק מ נֵזֶק.

כמה נשים רק מתחיל להתלונן ולכן כדי לפחד שלהם סיכה להתבלט בשפע מאוד יכול להיות כל הבדל.

לשם כך, הבנות צריכות להבין כי כמות חומר סיכה הוא ישירות בהתאם למשיכה על השותף ואת עירור נראה. אולי העובדה כי ככל שיותר גדול, כך נוח יותר את התהליך עצמו ממשיך. כמות שופעת של סיכה בגברות גם מאפשרת לשותף לקחת את היוזמה ולהגדיר את המהירות במהלך חיכוך. עם מצב זה, הסיכוי להשיג יותר אורגזמות מסיבית והרפחה גדל בשל רגישות מופקע.

כמות סיכה היא ישירות בהתאם לצמד נסיבות, בפיזיולוגיה הראשית של נשים והתרגשות. מתחת לתת כמה אירועים עיקריים שיענו על השאלה למה אני אתן הרבה סיכה:

תחילת אימוץ אמצעי מניעה או שלהם שינוי. בעיקר, בגלל איך אנחנו רגילים לקרוא, כישלון הורמונלי של סיכה גדל. בהתאם למחזור הווסת. עלייה משמעותית בייצור סיכה, בסופו של דבר, לראות במהלך הביוץ. זֶה המספר הוא לא רק להפקדה, טוב, את הסיכון overestimated להרות. אחד האירועים נתקל לעתים קרובות הוא לא רע עִירוּר.

התקשות רוסית וחוסר חוק של מידע הולידה את המסקנה השגויה כי הליווי הוא משהו שמוצג היום, עובדה זו היא לשתוק. רק מעטים יש את המידע ללוות ללוות בישראל אין שום שיתוף עם זנות.

ראוי לציין שהגברת ברגע זה יכולה להיות מפוחדת בגלל איך להתבטא, עושר כזה, אז הבחור בהחלט סוף סוף לחשוב על העובדה שהוא מאצ'ו אמיתי וכמובן, זה הפך ידוע בשם התחל את המתוקה שלך ורק.

עִקָרוֹן! במקום Dama הושג איך כולם אומללים, מסיבית יתר מעל עירור, אשר למעשה מאפשר לך להחליק את החבר בחור מן הנרתיק, או שהיא לא מרגיש חיכוך, זה שווה להשתמש קונדומים. עבור תענוג גדול יותר, מומלץ לנסות שונים טפסים ומרקמים, למשל, מצולעים. שיטה זו, בסופו של דבר, יחזק את החיכוך, וזה יהיה טוב יותר רגשות שיאפשרו לך לחזק את אורגזמה של שני השותפים.

שפיכתן של נשים

רופאים מודרניים אומללים כי זה תופעה תכופה. תארו לעצמכם עובדה אחת שכולם כמעט לקחת שפיכה כמו סיכה מיותרת, אשר, באופן עקרוני, בסופו של דבר, להגדיל המספר הכולל של הפרשות ומאפשר לבנות להיכנס לפאניקה מַעֲרֶכֶת.

נקודות עיקריות כאלה הן "שוחררו" מתוך נסיעה מיוחדת בדים הממוקמים ליד הגברת השופכה. הפונקציה של בלוטת זו דומה זכר, אבל חומר סיכה מודגש אינו מכיל spermatozoa.

גבירות צעירות ופעילות יכולות גם לשפוך מספר פעמים ברציפות בתוך האופן שבו אנו רגילים לקרוא, הפעולה הראשונה. במהלך שפיכה, השותף מקבל פליטה נוספת Extorphin המאפשר להגדיל ליהנות.

סקס וקילוף

מבחר שפע של חומר סיכה מתחיל את השדה, איך כולם אומללים, הראשון 10 שניות בָּרָק. ב הראשי, שהוקצה הפעיל ביותר הוא גירוי של ביותר אזורי ארוגני. הילד של הנערה הוא אישי, אבל הכי הרבה חלש הוא:

נשיקות בצוואר. חזה ליטוף "משחקים" עם פטמות. גירוי של הדגדגן.

כמו כן, כמות סיכה היא בהתאם להעדפות של הנערה - רוך ליטוף או גס ומעשים מלוכלכים. וזה אפילו לא הכרחי לברזל כי זה לא מזמן זה לא סוד כי כמעט כל הבנות יש מחצית של המחזור, כאשר השותפים שלהם יהיה להחזיק אותם בצורה של עונש spanking על התחת והחזה, לקבל חולה במורד השפה התחתונה ואת הפטמות, לשתק את הידיים שלהם אסור לגעת במאהב ואדם להקניט בכוונה.

בעת הדגשה, COC אנו מביעים, כמות מספקת של חומר סיכה של הילדה זה בא את האפשרות של התלהבות ללא הפרעה, כפי שכולם יודעים, חבר זכר בנרתיק.

מעניין! כמה גברים, זה הפך, לשקול סיכה מופרזת לגורם כפי שאנו מבטאים, הפקרות חזקה ו שינוי תכופים של שותפים. כמעט כולם שייכים לגברות כאלה לזונות, לא לחשוב על זה זה תהליך אישי,

תלוי בהקדמה ואת השטח של אדם, שלא לדבר על הרגשות כי השותף מזין.

שירותי ליווי בישראל משולמים. לעתים קרובות, הלקוחות הם צעירים משגשגים, זה שהם רוצים להיעלם כדי להופיע במבט אחד בחגיגה, הליכה ישירות עם יד עם אישה מרהיבה. רווח זה מספיק, על מנת להבטיח באופן מלא את כל הדרוש.

טוב מאוד להדגיש מה מה, יופי חמוד מאשר שלך נבחר אחד מסתובב האף שלו, להראות להם האהוב שלך טיגינקקין, וכולם התחילו ללמוד ולהירגע, אבל זה לא בדיוק.

הקצאות במהלך עירור היא תהליך נפוץ ואישי. הכל ידוע מזמן כי הוא תלוי ישירות על תכונות אישיות. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. עזרה לזוגות כדי לפתור קשיים איך אנחנו רגילים לקריאה, חיי מין. סיכה של נשים במהלך המין מודגשת במהלך כמה מאיתנו מושלמת דקות הראשונות של קואיטוס.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. ולא משנה כמה זה לא בולט, שום דבר לא בדיוק שווה פחד. העיקר הוא שהם שקופים אין ריח לא נעים. גם ללמוד על הבחירה לאחר סקס על גבירותי וצעירים שלנו Stepstier.

ברור לכולם, כי התהליך מתעכב על ידי 20 דקות או יותר, ההמשך הטבעי של הנערה לא יהיה מספיק כדי להבטיח לחות מספקת. זה יהיה רע אם לא שמים לב כי זה לא מזל רע, רק טבע כזה - במיוחד במקרה זה, ולא הגברת כבר cumshot, ומין ממשיך, את חומרי סיכה כמעט לא ישוחררו. לכן, הם לא מפחדים להשתמש חומרי סיכה - זה, בסופו של דבר, אין דבר דוהר ומשפיל. יש סיכה עם השפעות שונות שיעזרו, הוא הפך, כדי לשנות את החיים האינטימיים ולחוות סוג של רגשות חדשים לחלוטין. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/

Просмотров: 2533 | Добавил: guypater6t | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar