11:47
מה יקרה אם אתה מנער להסיר את הטמפון? ואיך לקיים איתו יחסי מין?

יש מקרים, כאשר הטמפון הוא לא מציאותי להוציא, הוא נכשל פנימה, הבנות להרים שֶׁלוֹ. סקס עם טמפון, מהר יותר, לא משהו המיועד, אלא תאונה, אשר קשה להימנע. אולאדמי גבירותי יכול ללכת עם ימים טמפון, לקיים יחסי מין, ואיש צעיר אפילו לא יגיש שהשותף וֶסֶת. מצבים כאלה עלולים להזיק לשחק עם אישה, כמו ב טמפון מצטבר לא רק דם, זיהומים שיכולים להתפזר אורגניזם.

התוכן של המאמר

תאונה אחת או טעות רוק 2 למה טמפון "מאבד" sntree? 3 מה יקרה אם לעתים קרובות מקיים יחסי מין עם טמפון? 4 תחושה! חופש מין טמפונים 5 פלוס חופש 6 מינוסים חופש 7 כאשר להשתמש? 8 כיצד להשתמש? 9 מידע עיקרי על טמפון

תאונה או טעות רוק

אישה יכולה לנצל את הטמפון אם יש צורך אחרון. זה לא מאולץ למדוד כאשר אתה צריך להסתיר את העובדה של הווסת, ללכת לבריכה. מוּתָר השתמש באמצעי הגנה כאלה אם אישה רוצה לבקר בחוף ציבורי, לטבול את עצמך בים. במקרים אחרים, אפילו לאמבטיה, עדיף להשתמש קרנות אחרות. הוא לא יכול להיתקע כי המבנה הוא מאוד גמיש וחלק. כמו אחרים טמפונים, הוא לא מגן מפני הריון. למרות הסמוכה הצפופה את קירות הנרתיק, הוא לא עיכוב בתוך עצמו spermatozoa.

אטמים רשאים להשתמש במשך מספר שעות. בדרך כלל, חבילת אחת מספיק במשך שבוע, אם אתה משתמש בטנה מיוחדת עם תחתית מוארכת וכנפיים רחבות. טמפונים יכול להיות משוחק רק שעתיים - במהלך תקופה זו של זמן הוא מלא נוזלי. שעתיים, נפח הטמפון הופך לשלוש או ארבע פעמים יותר. אם אין יכולת לשנות את זה, אין הגנה מפני הגנה ותחושה. הדם מצטבר על טמפון, את ההשפעה של מילוי, מן הצוואר של הרחם עד החלק העליון של טמפון, ואקום נוצר.

סקס ס ' טמפון לא רק לא בטוח, ולא נוח. גברים נחמד כי זה נשען על ראש חבר בתחתית הדיסק כותנה. לפיכך, עומק של הנרתיק משתנה. על המבנה יש לו 10-13 ס"מ ב עומק ו 4-6 ס"מ רוחב, אבל בזמן ההתרגשות יכול לתת כל. כאשר חבר נכנס לנרתיק, לחיצה על דיסק כותנה עם דם, מתעוררת השפעת "סחיטה". חלק מהדם המצטבר יכול להיכנס לשופכה איש ערוץ. זה לא מסוכן לבריאותו.

למה טמפון "מאבד" sntree?2

מדי פעם, טמפון אינו ממומש בשל העובדה כי אחרי סקס הוא נכנס עמוק מאוד. אולי החוט נשבר. באופן טבעי, הזן את הרחם, זה לא יכול, כי הכניסה צוואר הרחם יש רוחב של 20 מ"מ אפילו בלידה. על פי המבנה שלו, החזירים נמחץ ונופל בין הצוואר של הרחם לבין הקיר של הנרתיק.

מעת לעבר הצביע על ישן, מציג טמפון חדש. להישאר בסרטן תחת השפעה טמפרטורות של הגוף מתחיל להתפורר. חוש שהוא בעצם לא מציאותי, אבל זה אולי נראה ריח מגעיל של דם. 1 זה צריך לעשות את זה, זה יהיה לחלץ אותו וללכת, לעשות האזיקים douching. אז זה להסיר ללא תחרה, אתה צריך לשבת ולבנות מחדש. שרירי הנרתיק יכול להיות לדחוף אותו אם לא מלא מאוד בדם.

מה יקרה אם לעתים קרובות מקיים יחסי מין עם טמפון?3

אם החיים בלעדיו סקס הוא בלתי אפשרי אפילו בימים קריטיים, מומלץ לשנות את היצרן ו עבור אל טמפון מיוחד, אשר מיועד גם למין, ועל שחייה. טמפון ראשי:

לא מיועד ללבוש ארוך; בעת הפגיעה במבנה, התוכן הם כלפי חוץ; במהלך שחייה, זה יכול למלא עם נוזלים כי זדוני בשביל נשים.

כמו כן, טמפונים לא מומלץ לשימוש של בנות שלא נולדו, כי יש סיכון להרוס את splas בתולה.

תְחוּשָׁה! חופש סקס טמפונים

חופש המותג הגרמני (@freedomtampons), אשר שוב aplipsed כל הציפיות המודגשות ביותר. הדור השני טמפונים, אשר בהחלט מגיע את תשומת הלב של נציגי מין יפה, לספק הגנה אמינה במהלך ימים קריטיים ולתת תחושה של נוחות בלתי מתפשרת. בנות מודרניות רבות כבר הצליחו להעריך את החידוש הזה.

אסקרטים מקצועיים רוצים לשתף פעולה עם האנשים העשירים של ישראל. הם נדיבים ועדינים. עם זאת, זה בהחלט לא רק הצדדים מוצקים בעת עבודה.

מהו התכונות העיקריות של קצף ורוד חמוד לבבות גומי?

Pros frews_freedom

קיום יחסי מין במהלך הווסת אינם שונים ממין לפחות יום אחר. וכן, בזמן הקרבה האינטימית, אתה לא יכול לדאוג בכלל על טוהר המשטחים. הפתעות נבזיות לא נכללות חד משמעית. הבנות לא מרגישים טמפון Centree ולהרגיש יותר נוח איתו. סוג של גברים מציינים כי מעת לעת, תצורות מוגדרות על ידי אורך הנרתיק. כי כשלעצמו לא משפיע כלל על הרגשות במהלך יחסי מין. בפרט, אם יש נאום על האינטימה עם הקדמה של קונדום (כפי שהומלץ על ידי מבצעים). היתרון השלישי של חופש זורם בצורה חלקה מתוך השני. אם רק כמה ס"מ לתת שותף מן הנקודה הקדושה, הממוקם ישר בצוואר הרחם - טמפונים אלה בהחלט לתקן את המצב. ובאותה עת, הוא מניח לבדוק אותך - קיומו של נקודות א - מיתוס או מציאות.

חסרונות freedom_freedom-2

מחיר של חופש טמפונים כמה פעמים עולה על המחיר של טמפונים רגילים. ורוב הבנות יהיה כנראה מסכים כי 100-300 רובל. מאחורי טמפון הוא ערך נהדר. אבל זה בדיוק המקרה כאשר הנוחות שווה לשלם! באשר לחבר'ה, הם לא בדיוק לא נגד מין במחיר של כוס קפה. מיצוי טמפון שגוי יכול לגרום לקשיים מסוימים. אבל זה לא תמיד בגלל. מפורט מופשט, כמה דקות של זמן פנוי, לא למהר - והכל יתברר. אין צורך להמציא קשיים שבהם הם לא! עם ציפורניים ארוכות "חופש" אינו ידידותי. והנה כבר הבחירה בשבילך - או מניקור (אשר, אגב, הוא כבר לא במגמה), או נוחות יוצאת דופן במהלך ימים קריטיים ולא התנזרות.

מתי להשתמש?4

צריך לבחור טמפון מתאים לחיי היומיום או לשיעורים מסוימים. ליידי אולי לשנות אותם, בהתאם למטרה: בקר בסאונה, ללכת לחוף, לעשות מִין. לפני הכניסה טמפון היגייני, יש צורך לעלות לחות משכה אותו לקחת את הטופס וקל יותר להיכנס.

גם הכרחי לפני פריסה, ללמוד ביאור. יש פעולות צעד אחר צעד, אשר לסייע בצדק להקים כלי הגנה.

עִקָרוֹן! אם אתה מעז למין עם טמפון, אתה לא צריך להסיר אותו לאחר תום הפעולה המינית. אחרי חצי שעה יהיה קל יותר להסיר את זה בזכות החור.

איך להישתמש?חָמֵשׁ

טמפון לפני דבק, אתה צריך לסחוט בידיים שלך. זה יאפשר את הנערה להרגיש את המרקם הרך שלו, לראות את החריץ ולהבין איך זה יהיה קל יותר להשתמש בו.

טמפון ממוקם ביד אחת. יש ללחוץ על כך שהוא התחיל לקחת קצת צורה. מקל טמפון יכול להיות גם מזל. אבל זה צריך לסובב קצת, ואת החור צריך להסתכל למטה. אז מאוחר יותר יהיה קל יותר להסיר. בעת הסרת יש צורך להירגע, מבלי לדחוף אותו. אתה צריך לגשש חור, בדומה לטפל החבילה. בשבילו משוך את הטמפון ותמצית.

טמפון מרקם נזכר ספוג כי הוא ספוג נוזלי. עם כל זה, זה לא ביסודו מושך אותו בחדות, כך שהוא לא מופיע. למרות אמבטיות חמות אינם נכללים. לְהַתְאִים טמפון שחולץ מאפשר להימנע השלכות חמורות. אם על זה כדי reordate, הגברת סיכונים כדי לקבל חשיפת דם. זה בגלל חיידקים המצטברים צמר גפן.

מידע ראשי על טמפונח 6

הוא גם לא המיועד לבנות שלא נכנסו לתקשורת אינטימית. עבור מעבר אחורי סקס לא מיועד.

אם נצפו פתולוגיה גינקולוגית, למשל, הצוואר הגמיש של הרחם, להשתמש בו יש צורך להשתמש זהירות מיוחדת.

לפני השימוש לפחות סוג חדש של טמפונים, אתה צריך להתייעץ עם גינקולוג. כמה מתקנים של כספים הם בזאת כדי להכיל חומרים המרגיעים את הריר. בדרך כלל, הם אינם מפרים את הצומח, אך במאי במקרים מבודדים גורמים לקנדידה, שחיקה או מחלות אחרות.

בנוסף, הוא בטוח ביסודו כי השותף לא לגלגל את std. טמפונים של מרקמים חדשים אינם מגינים מפני מחלות המועברות במגע מיני. אם לאדם יש חסינות טובה, הוא לא צריך להיות תגובה אלרגית להספיה של טמפון. במקרים חריגים, אם השותף יש אלרגיה לקונדומים או לקרנות הגנה של נשים, צריך לומר מראש.

ישנם אנלוגים, אשר מתאים למין.

רוסית שאינם פנסים וחוסר מידע זרועו מבט לא מדויק על העובדה כי ליווי הוא למעשה - זה משהו שהוא מביש, כך, על העובדה הזאת חייב להיות שותק. עכשיו מעטים מבינים כי שירותי ליווי בישראל אין מה להיות יחד עם זנות.

מודלים טמפונים חלופיים טובים יותר, לחלוק כספים על מטרתם ויכולותיהם הישירות. סקס ס ' טמפון אינו תכונה במין, אשר חייב להיות נתמך, אבל רק נאלץ את הצורך לשמש עם הגישה הנכונה. באחרים מקרים טוב יותר לחכות לסוף הווסת, במיוחד סקס, אחרי זה הופך להיות נעים יותר ובטוח יותר. https://tkescorts.com/

ויקטוריה פומין

אם אתה רוצה לעשות אהבה במהלך הווסת - להתפשט את החיתול עמיד למים, וייאוש טוב יותר בחדר האמבטיה. אז אתה יכול ליהנות את התהליך ואל תדאג טמפון, אשר יכול ללכת לאיבוד לחתוך את הנרתיק.

סקס עם טמפון - שיעורים מסוכנים. הרופאים בדרך כלל לייעץ לשימוש בטמפון אך ורק במקרים יוצאי דופן והם מומלצים ליכולת לנהל אטמים. אז אהוב על ידי בנות רבות מדי יום - כי עדיין זיהום, כי הם לעתים קרובות להיות הנחת היסוד של התפתחות של קיכלי. האידיאל ביותר כאשר אין שום דבר מיותר במהלך סקס באזור בזאנון.אקסטרים ייחודיים של הקטגוריה הגבוהה, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. מסייע זוגות כדי לפתור בעיות בחיי סקסי.

Просмотров: 627 | Добавил: guypater6t | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar