14:38
מי נהנה ממין: גבר או אישה?

אם יש לך בחירה של תפוח או מין מול אדם, שממנו הוא יכול לסרב, ומה לא? כמובן, ללא תפוח אתה יכול לחיות במשך זמן רב, אבל מתוך קשר אינטימי זה מאוד קשה להימנע. סקסולוגים מקנדה גילו מי יותר נהנה מין: גבר או אישה.

התוכן של המאמר https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a6%d7%a4%d7%95%d7%9f/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%97%d7%99%d7%a4%d7%94/

1 זכר ונקבה הבדל 2 אורגזמה זכר ונקבה

לאחר שנערך סקר סוציולוגי, התברר כי יותר Kayfa משיקה. העובדה היא כי המוח של הבנות הוא מסוגל לדמיין תמונות כאלה במהלך הקרבה כי המעשה הופך הרבה יותר נעים, ואת האורגזמה חזקה יותר.

זכר ונקבות הבדלים

מומחים הוכיחו כי פסיכולוגית ופיזיולוגית רמת האישה מתוכננת כך שהגברות לקבל יותר תענוג. זֶה בשל העובדה כי האזורים הארוגניים ביותר הם מגורה: הדגדגן ואת נקודה G. הם אינם מחוברים בין אזורי נרגשים בנפרד לספק הנאה כפולה. אוֹרגַזמָה בנות נמשכת עד 30 שניות בעוד גברים יש רק 4-5 שניות.

חצי חזק של האנושות מקבל אורגזמה בלבד תנועות מכניות, הם לא תמיד נדרשים prelude. אבל לאישה הגיע לנקודה הגבוהה ביותר של אושר, יש צורך לעורר את כל האזורים הארוגניים. כְּבָר במהלך הליטוף הראשוני מופיע הנאה וזה ממשיך עד קבלת אורגזמה.

בהתאם לסביבה שמסביב וגורמים חיוניים הורמון המין הנשי משפיע על חלקים מסוימים של המוח בדרכים שונות. בְּדִיוּק לכן, ההבדלים במצב הרוח מופיעים במהלך הווסת, בגלל זה, תלוי בהנאה סקס. בימים אחת הנאה מאינטימית הקרבה גבוהה יותר מאשר אחרים.

נכון לעכשיו, הרפואה לא עומדת עדיין. אנשים רבים על ידי רצונם לשנות את הרצפה על ידי התערבות כירורגית. מחקרים הוכיחו שאם אדם שנולד בילד, בעתיד החליף את הרצפה לנקבה, ואז הוא מקבל תשעה פעמים יותר הנאה במין מאשר יש רצפה זכר.

ראיות והעובדה שהגברות יכולה לקבל כמה אורגזמות למעשה מיני אחד, והאיש הוא רק אחד, בהתאמה, יש לו פחות. בהתבסס על כך, התשובה לשאלה מי נהנית יותר סקס הוא ברור מאוד.

זכר ונקבה אורגזזמה 2

אישה לא תמיד צריך שיא של הנאה במהלך מגע מיני, יש מצבים כאשר רק מעשה מספיק בשביל הנאה.

הצעות ליווי בישראל שילמו לחלוטין. מכפיל, קונים - צעירים מצליחים אשר מתכוונים במיוחד לזכות בו במבט אחד בחגיגה, מטפלים ישירות מתחת לטפל עם בחורה יפה. הכנסה זו מספיקה כדי לספק באופן מלא באופן מלא כל הדרוש.

עם גברים, הכל שונה. עבורם, אורגזמה היא השלב הסופי של הקרבה ואת המטרה הסופית. זה סוג של עבודה שבה הוא מאבד קלוריות, זנים פיזית, ואז מגיע פריקה ורגוע. אורגזמה זכר להשוות עם שחרורו של מטענים מצטברים.

כמו תורמים הדרושים בזמן מסוים לתת חלק של דם וחצי חזק של האנושות יש צורך לשפוך בהצטיינות. מסיבה זו, הם לעתים קרובות אוננות, אפילו שיש סקס מלא רגיל. אורגזמה זכר דומה לשמירה כי אדם חווה כאשר הוא עוזר לאחר התנזרות ארוכה.

נקבה אורגזמה שונה פעמים רבות. היא מקבלת הנאה אפילו מלהגע ביד ולנשק האהוב. אם גברים פיזיולוגיה מתוכננת כך שהוא יכול בהצטיינות מכל גירוי על הראש חבר: בובה מתנפחת, ידו, חיבור אקראי לפחות עם מי, אז אישה מקבל אורגזמה ושביעות רצון חזקה רק עם האהוב שלך. זה חשוב לה תהליך ולא את התוצאה. חצי חזק של הפלנטה, להיפך, מהתהליך קבל קצת הנאה. הם אוהבים מרתונים מבקשים להשיג מהר יותר תוֹצָאָה.

לא משנה כמה זה נשמע, אבל חינוך וחברתי מעמד משחק תפקיד גדול בהתחדשות ממין, ומדבר על זה סטָטִיסטִיקָה. 10% מהנשים עם השכלה משנית מסכימים להצטרף אינטימי קרבה לדלפק הראשון. 100% עם השכלה גבוהה להתמודד הנאה רק עם אהוב שלך. כל אדם שלישי עם ממוצע החינוך נוטה ליחסים אקראיים בעוד 40% עם גבוה יותר החינוך יכול לקיים יחסי מין עם צעירים מוכרים בקושי.

אנשים עם קרש נמוך של אחריות חברתית נכנסים סיבה סקס תחת הדרכה של אינסטינקטים טבעיים. הם בדרך כלל אין לך מושג של רגשות גבוהים יותר. כי הם סקס הוא רק דרך רבייה, בהתאמה, עבור כל הנאה ודיבור לא יכול להיות. כמעט 80% מהנשים יש יחסי מין קבועים עם שותפים שונים. על אודות 40% מהגברים באים למערכת יחסים מינית עם שותפים שונים, לאחר אחד קבוע.

אם נדבר על זונות והומוסקסואלים, אז הראשון שקול לפעול מיני לעבודה, שם אתה יכול רק לחלום על הנאה, ואת השני בואו לשותפים לצמיתות. בשנת 1971 נערך בסקר בגרמניה התוצאות שבהן התברר כי כל הומואים השביעי השתנה ל -600 שותפים בכל חיי.

יהיה אפשר להסיק מהסטטיסטיקה הזאת לנשים צנוע מדי ולחץ, אז הם לא יכולים להירגע במין ולקבל הנאה. ברגע שאוסקר ויילד אמר שהגברות אינן יכולות לקבל פתרונות במיטה עקב טאבו טבעי במובן המוסרי. אבל מודרני נשים מחליטות בנושאים מקומיים, ולכן יכולים לקחת את היוזמה והמין, לשני השותפים לקבל את ההנאה המקסימלית.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

כל אדם נהנה ממין בדרכים שונות.

התקשות רוסית וחוסר מושלם של מידע הולידה את המסקנה השגויה כי הליווי - כל זה משהו, הוא מביש, כך, מה צריך להיות שותק. אבל מעטים מבינים כי לשירותי ליווי בישראל אין שום דבר במשותף עם זנות.

חשוב להבין כי המתכון האוניברסלי של Koitus מושלם פשוט לא קיים. מישהו אוהב סקס אנאלי, אחרים שמחים עם חברים גדולים, השלישי מקבל אורגזמה רק בתהליך של ליטוף אוראלי, הרביעי כמו הרגליים של שותפים - אתה יכול להמשיך במשך זמן רב מאוד. העובדה נשארת: אם אתה רוצה לקבל מקסימום של הנאה מהתהליך, לא לפחד הרצונות שלך. למד מיניות משלך. תן שותף ללטף כל סנטימטר של הגוף שלך. נסה טכניקות שונות, פרקטיקות וסוגי מין. לעולם לא לעצור שם!

Просмотров: 5744 | Добавил: guypater6t | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar