13:25
שירותים אינטימיים של מוסקווה, כמו סוג אור של רווחים

"כל המקצועות נדרשים" - לקרוא קלאסי רוסי ולא מסכים מאוד עם אותו. אבל, לא כל המקצועות מותרים במדינה שלנו, למרות שהם חלק בלתי נפרד מחיינו. זה קרה עם זנות, אשר אסור באופן רשמי, ואת בלתי רשמי "צלייה" של אלה שאוסר על זה, אבל זה לא על זה. למעשה, הפכנו סקרן, אם זה היה פשוט להרוויח כסף כדי לספק שירותי מין או, כך המכונה, "בנות של התנהגות קלה" גם צריך להזיע לכל רובל?

ראשון - המחירים. מחיר השירותים שלהם משתנה משני אלף רובל. לשעה, עד שמונה מאות דולר ללילה. עם אחד המטרופולין, בואו נקרא לה נטשה, דיברנו עם הנושא של זנות לחיות."עכשיו אני בן 25, מתן שירותי מין במוסקבה התחיל עם תשע עשרה עדיין, להיות סטודנט. התחלתי שאלון לעצמי באתר היכרויות, פורסמו כמה תמונות של NU וצפוי.

גלוי מנוסה רוצה לעבוד עם עשיר בישראל. כולם חסרי עניין ועדינים. עם זאת, זה כבר לא רק רגעים מוצקים לעבודה.

בזמן הנוכחי, יש שירותי מין במוסקבה לפחות כמה טעם וארנק. הישן ביותר מבולבל "למלא" עבור 500 רובל, גבירות יוקרה עובד בתי מלון יקרים יעלה, דבר ירקרק. עבור ההצלה, כך המכונה "אנשים" - מבולבל על עצמם. הם לא משלמים סרסורים, עם לקוחות לקוחות הם מבינים.

בהתחלה, הייתי מחדש כדי לגלות אדם, לפחות קצת, אם לא להשלים cretin ולא pervert, לקרוא את ערכו ו prescribed פגישה כמו הכל Putany מוסקווה. מטבע הדברים, הם נתקלו ואלה שניסו לחטוף - הם אומרים אילו כספים, לא ידעתי שאתה זונה, אבל בלקוחות העיקריים היו הגונים, ישנתי, ששולמו לפגישות חדשות. לאחר המכון היא סיימה את פעילות העבודה האישית שלו, יש עבודה, רצתה להתחתן, משפחה, חיים מצפוניים, אבל איכשהו לא גדל. המנהיג החל לסטר, לא נתן - דחה. בעבודה האחרת, הוא נתן לי מאוחר יותר לבקשת בן הזוג שלו ירו. היה צעיר, רצה להתחתן, אבל מאוחר יותר מצאתי אחרת, וכל השאר היה רק ​​אחד נדרש. אני יורקת על הכל וחזור באתר היכרויות שוב. מאוחר יותר, אתרי אינטרנט כבר הפכו פופולריים. באשר לרווחים, אם אתה לוקח כמו שיש לי אלפיים רובל. לשעה ולשרת כמה לקוחות בשבוע, אז השכר באמצע Ageevskaya מגיע. הסיכון באופן טבעי הוא, אבל עד כה קרה שום דבר קשה, אז על הדברים הקטנים, אז הלקוח יעשה את זה לאומץ, אז הם ירצו שניים, במחיר של 1.

שירותי ליווי בישראל משולמים למעשה. לעתים קרובות, הלקוחות הם צעירים מוצלחים אשר מבקשים למנוע בחיזוק בעדינות בחג, הליכה ישירות מתחת לטפל עם גברת בהירה. הכנסה זו מספיקה כדי להבטיח את כל דבר הדרוש.

במילה אחת, זו אותה עבודה כמנהל או כלים, רק שם שכבת תחת הלקוח בעקיפין, וכאן כמעט. אני מקווה שהזנות בארצנו את כל אותה חוקית ואז ולעבוד זה יהיה קל יותר ". https://romantik69.co.il/%d7%a9%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%aa%d7%99-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99/

אנחנו לא מפרסמים את סלוני האינטימיות של מוסקווה ואינם מנסים להתגלגל את בירת הפדרציה הרוסית בבירת ארה"ב של אירופה. אנחנו פשוט מדברים על העובדה כי מבולבל הוא גם אדם וכי העבודה שלה צריך להיות מכובד גם. אחרי הכל, היא הניחה לקרנות, אבל מספקת.

Просмотров: 336 | Добавил: guypater6t | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar