22:23
סקס אוראלי ללא קונדום: איזו מונדולוגים מזהירים?

או מתוך בוז ושנאה, או מחוויה חסרה, הגברות מעת לעת מתעקשות על מין אוראלי רק עם הקדמה של הגנה. אבל sexologists ו gynecologists הם מעבר לאזעקה, כי שיטה זו של אמצעי מניעה היא unroduced על ידי סגולה, כפי שכולם יודעים, ההרכב הכימי של חומר סיכה על המוצר לטקס. במהלך הלצה, אדם לא מרגיש כל כך הרבה נוגע בגברת.

התוכן של המאמר

1 כמו קונדום בלתי-מזויף? 2 אגדות על זיהומים

החום של השפתיים לא מרגיש כמו לחות השפה. אם אתה סוף סוף לדמיין שאנחנו לשים על הידיים, כמו רבים באים לידי ביטוי, כפפות גומי, הורידו אותם לתוך האגרוף הקר, אז רגשות הם דומים לאלה אשר חווים גברים כאשר הקדמה. סקס אוראלי ללא קונדום הוא הרבה מאוד מועיל, אם ניקח בחשבון כי המוצר יכול להיכנס לגרון, לספק הרבה רגשות מגעיל ופגע בריאות.

אֵיך קונדום בלתי-מזויף?אני

להתחיל יש צורך להודיע ​​כי כמה מוצרים מכילים spermicides, הורמונלי תוספים. חומרי סיכה זמינים סוף סוף על בסיס אקווה, אבל הרכב מכיל כימי אלמנט כי הוא לא בטוח עבור חלל הפה.

התקשות סובייטיות וחוסר מידע זרועו את המסקנה השגויה כי ליווי הוא עכשיו משהו, מביש, כך, מה זה ראוי לשתוק. עכשיו מעטים יש את המידע כי שירותי ליווי בישראל אין שום דבר יחד עם זנות.

לא לכל אחד, כמה בנות לא כל כך לדבר יודע כי לטקס הוא רעיל, מקדם את ההצתה של therush. מה לומר על הממברנה הרירית, איך להתבטא, את הפה של מוט, אם כי יש גם conlude.

קיפודים המוחזקים מחקר לא ידוע שהראה:

ההרכב מכיל benzocaine, אשר בדרך כלל מסופק על ידי אפקט אנטי חזותי; פרחים דרך מסכת גז, בים במגפיים, סקס בקונדום - אידיאלי לחקות אנשים טיפשים; "בריכה ליטוף" עם מוצר לטקס - חסר אונים זה אפשרי, גיוס mosal לא יכול; שביצנים מ לטקס עם, כפי שאנו מבטאים, גריז גליקול פוליאתילן הם לא בטוחים - סיבה, הן בפה והן הנרתיק.

זה למה רודפים על רגשות קצף לא, זה צריך להיות, עדיף לרכוש אנלוגי גומי חבר עם רטט. אבל זה על מלטף ספוגים. יש לציין כי הבנות צריכות להיות מודעות באופן עקרוני מטרת התוצרת הזאת.

נקבוביות, אילו לחיות יחד, נשוי, באופן מסורתי לא להשתמש איך כולם אומרים, מחסום אמצעי מניעה, מה עצוב מאוד. ב- 1, יש צורך, באופן כללי, להסתמך על רצון האופציה. חוץ מזה, STDs מועברים דרך אמבטיה, תחבורה ציבורית, לא תכנון הריון מן השותף "טהור" הוא כרוך עם ההשלכות על איך כולם כועסים, בהריון. ללא ספק, הוא עומד להזכיר כי לא שווה את זה בטח מדבר כמו שזה רציני.

אגדות על זיהומים2

ישנם מספר אגדות כי מדענים גם נבדקו ולמדו. הכל בוצע על בסיס הסקרים, כי כמעט כל המשתתפים החליטו להכריז על דילמה שבה הם חשבו, לא קולו. דרך הקונדום להדביק HIV או STD הוא למעשה לא מציאותי, אבל, ליטוף אוראלי הם לא האופציה כאשר זיהום מועבר למין. דבר ארוך יודע שיש סיכון: הרפס גניטלי, קיכלי.

ומרינה שותף מלוכלך, כי הרוק הוא הרווי ביותר עם חיידקים, אשר הוא בגוף האדם. ושתן - שאין כמוהו ביותר, אשר נוטה זיהום נשיאת חיידקים דרך הערוצים.

כי כאשר לאישה יש כמה פצעים בפה, שיניים לא ממומשות, עדיף להימנע מציצה, אם ציד מאוד. אתה יכול להציע ליישם מוצרים לטקס על בסיס אקווה ללא סיליקון וחומרי סיכה, אבל ההשפעה תהיה ארוכה, ואת השותף חָרִיץ. ואכן, אם, באופן טבעי, זה יהיה בדרך כלל כי הוא משוחרר להצעות כאלה.

קיים% אנשים שהפכו נגועים דרך רוק לא, מצופה, הכי נוח "זיהומים של STD. יש סיכון, יש קבוצות של אנשים נוטים לכך. עם כל זה כמה מחלות, רוב, כפי שהנהיג, רציני, אינם מועברים דרך רוק. כולם יודעים שהאיש הפך פתאום הבעלים של "זר", חושד בן זוג שעשה מציצה, מהר יותר, הוא כבר היה קשה לה. אתה לא יכול להדביק saliva שותף במה שלא יותר מתוחכם. ואכן, אבל אדם יכול לומר זאת כדי לספר, כפי שרובנו רגילים לומר, כמה וירוסים כמו הרפס, ליידי.

העובדה היא כי "קר על שפתיים "(1 סוג) במהירות כדי לדבר על הממברנות הריריות, ולכן הוא מומר לווירוס סוג השני בשל הסביבה המתאימה. וירוס גניטל לא יכול זה בדיוק ככה - זה רוק או שותף עם מחלה כזו. לא עבור כל אחד אחר מה רק היא הופכת למוביל, כפי שהיא מתחילה להביע, את הסוג השני של וירוס, הרפס על ספוגים יכול מופיעים מן העובדה כי האישה רק "הרים" את החולים. זה לא אומר שהיא עם מישהו Lobcated.

תארו לעצמכם את הרצונות שלהם בישראל יסודי אם אתה מודל מסוגנן מן הפדרציה הרוסית. אם לעבוד בישראל בתחום הפנאי. מראה מודל ליידי להציע לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם אדם מישראל יכול להיות מסוגל לקבל מ 4500 $.

זה מודע לכך ביסודו, כי כמעט כל הזוגות, כפי שכולם יודעים, לעתים קרובות להאשים את הנשים ב כי הם לא שומרים על סף מותר. עם עצמך באחריות גברים להמריא, אם כי הרפס שלהם לא יכול להתבטא בכלל.

ל מאה אחוז להגן על עצמך מפני התכווצויות שונות, לא הגיוני להגיש בקשה אמצעי מניעה עם כל סוגי ההזדווגות. סקס אוראלי ללא קונדום אינו חוסר יכולת, כמו גם קמפיין שיתופי שירותים או ניגוב על ידי מגבת אחת. כאשר זוג יש אמון הדדי, על סקס ניתן להסכים. אז אין זיהום לא. זה הולך ככה, האיש יקבל עוד תענוג, אם זה לא ייקח לצעדים דומים הֲגָנָה. ובכן, הגברת, לבסוף, יהיה נעים ללטף את המאהב שלך בלי, כפי שרובנו התרגלו לדבר, מחסום שיטות. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%90%d7%a9%d7%93%d7%95%d7%93/

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג עבור 10 שנים. לעזור לזוגות לפתור קשיים בחיי סקסי.

אם אתה עושה סקס אוראלי עם, כמו רבים באים לידי ביטוי, שותף חדש, על בריאותו לא מבינים כלום, אתה צריך להיות מוגן. זה לא סוד עבור כל דבר הקשור יחסים חופשיים, קשרים אקראיים. כדי להסיט את איך אנחנו כל הזמן מדברים, דרכי המכשול של אמצעי מניעה יכול להיות אמין רק על ידי חצי השני ומשוכנע כי חוץ ממך, אין לו שותפים מיניים. "לתפוס" STD הוא פשוט מאוד. אבל זה מודע באופן יסודי כי פתולוגיות מסוימות לא מטופלים - הזנחה אחת אמצעי מניעה דק, זה יכול להיות מסוגל לחלוטין להילחם בזיהום בשבילך כל החיים. לכן, מין אוראלי ללא קונדום - רק עם כמה אנשים רגילים להביע, קבוע, שותף אמין.

Просмотров: 289 | Добавил: guypater6t | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar