03:08
עיסוי ארוטי Happy End

Happy End הוא מכון עיסוי בבנגקוק המציע עיסויים ארוטיים. היא הוקמה על ידי איש העסקים התאילנדי Panuwat "Tui" Chantawongse, שלימים הפך למנכ"ל שלה.

ה-Happy End ספגה ביקורת מצד הרשויות בתאילנד על זנות, אך היא נוקתה מהאישומים הללו פעמיים.

Happy End הוא מכון עיסוי בטורונטו. הוא מציע סוגים שונים של עיסויים ושירותי מין.

חלק זה ידון בתפקידם של כותבי AI בעתיד הקופירייטינג. עוזרי כתיבה בינה מלאכותית הופכים פופולריים יותר ויותר במקום העבודה. חברות מסוימות משתמשות בהן כאשר הן צריכות לייצר תוכן לנושא או נישה ספציפיים. בעוד שסוכנויות דיגיטליות משתמשות בהן כדי לייצר כל מיני תוכן עבור הלקוחות שלהן. בעזרת סיוע בינה מלאכותית, קופירייטרים יכולים להשתמש בכישוריהם בצורה יעילה יותר. הם יכולים לוודא שהם לא מבזבזים זמן על מערכי כישורים שאין להם ובמקום זאת להתמקד במה שהם הכי טובים בו - יצירתיות ורגשות.

Happy End היא רשת מכוני עיסוי ביפן המציעה שירותים ארוטיים, דבר שאינו חוקי ביפן. השם "Happy End" מגיע מהמילה היפנית לקיום יחסי מין, 'סקקוסו'.

רשתות הפי אנד ידועות במראה החיצוני הוורוד והלבן שלהן. יש להם שלט גדול עם לוגו החברה וחץ המצביע על כניסת הבניין. בפנים, לוקרים לאחסון חפציהם של הלקוחות וחדר המתנה עם ספות ומגזינים בתצוגה.

ה-Happy End הוא עיסוי הניתן ללקוח בתום ביקורו. זה נעשה בדרך כלל ביד ולרוב כולל סוף טוב.

הוא הוצג לראשונה ביפן בתחילת שנות ה-1900, אך כעת הוא התפשט לאזורים אחרים של אסיה ואירופה. https://israelnightclub.com/נערות-ליווי-באשדוד/

Happy End הוא מכון עיסוי ברובע קבוקיצ'ו בטוקיו.

Happy End הוא מכון עיסוי ברובע קבוקיצ'ו בטוקיו. המוסד פתוח כבר יותר מ-20 שנה והוא מציע סוגים שונים של עיסויים, כולל ארוטיים. Happy End הוא אחד ממכוני העיסוי הפופולריים ביותר בטוקיו, עם עד 100 לקוחות ביום.

העיסוי הארוטי בהפי אנד הוא צורת עיסוי המתורגלת במקומות רבים בעולם. זה ידוע גם כעיסוי סוף טוב. ברוב המקרים, המעסה יציע לספק מגע מיני ללקוחה שלו, אך לא תמיד זה כך.

במקרים מסוימים, המעסה יבקש טיפ או כסף נוסף על מנת לספק מגע מיני. הסכום שהם מבקשים משתנה והוא יכול להיות בין $5 ל $50 תלוי איפה הם ממוקמים ומה הם מציעים.

Happy End הוא מכון עיסוי בעיר שניאנג, סין. הוא מציע שירותי עיסוי ארוטי הכוללים Happy Ending.

זהו מקום בו תוכלו למצוא את כל הנאות החיים, והוא פתוח 24 שעות ביממה.

מכון העיסוי Happy End ב-Shenyang מפורסם בשירות 24 שעות ביממה ובשירותים אירוטיים מגוונים. המעסים צעירים ויפים, והם מציעים סוגים שונים של עיסויים: עיסוי כף הרגל, עיסוי גוף, עיסוי בשמנים וכו'.

המחיר של השירות שלהם מתחיל מ-100-150 יואן (14-21 דולר ארה"ב) לשעה; RMB 400 ($57) לשעתיים; RMB 500 ($72) לשלוש שעות; ו- RMB 600 ($87) לארבע שעות. עיסוי עם סוף טוב עולה 100 יואן נוספים (14 דולר ארה"ב).

Просмотров: 90 | Добавил: guypater6t | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar