עיסוי טנטרי לונדון הוא סוג של עיסוי שמתבצע בלונדון. המונח טנטרה בא מהמילה "טנטרה" בסנסקריט שמשמעותה אריגה, התרחבות והמשכיות. זהו תרגול שקיים כבר מאות שנים והוא שימש לריפוי הגוף והנפש כאחד.

המטרה העיקרית של סוג זה של עיסוי היא לעזור לאנשים להגיע למצב של הרפיה עמוקה, תשומת לב ויציבות רגשית. זה יכול לשמש גם כעזר בהשגת הארה רוחנית. סוג זה של עיסוי מבוצע בדרך כלל על ידי מטפל גבר בלקוחה אך ניתן לבצע אותו גם על ידי שני מטפלים אחד על השני או על ידי שני לקוחות על עצמם.

הדרך שבה סוג זה של עיסוי עובד היא באמצעות תנועות איטיות שנועדו למתוח שרירים ולשחרר מתחים בגוף ובמקביל להתמקד בטכניקות נשימה שאמורות לעזור במדיטציה וריפוי.

עיסוי טנטרי לונדון הוא סוג של עיסוי הנעשה עם כל הגוף ומתמקד בנשימה, הרפיה וחושניות.

עיסוי טנטרי מתחיל במפגש הרפיה עמוק הנמשך כחצי שעה. לאחר ... Читать дальше »

Просмотров: 106 | Добавил: guypater6t | Дата: 18.12.2022 | Комментарии (0)

מאמר זה נכתב מתוך כוונה לספק לך מידע בסיסי על עיסוי ארוטי. זה לא מדריך הוראות, אלא סקירה כללית של הנושא.

המאמר ידון במה זה אומר לעשות עיסוי ארוטי וכיצד לעשות זאת. המאמר גם ידון ביתרונות של סוג זה של עיסוי ויספק כמה עצות בטיחות למי שמעוניין להתנסות בו.

הקדמה: עם מספר הולך וגדל של אנשים המחפשים הרפיה והפגת מתחים, חלה עלייה בביקוש לעיסויים ארוטיים. ישנן דרכים רבות ושונות לתת עיסוי, אבל אם אתה רוצה ללמוד איך לעשות עיסוי ארוטי, המשך לקרוא!

מהו עיסוי ארוטי? ניתן להגדיר עיסוי ארוטי ככל סוג של עבודת גוף שנועדה לעורר או להביא הנאה בנוסף להרפיה. סוג זה של עיסוי כולל בדרך כלל גירוי חושני או מיני, נגיעה באיברי המין והשדיים, וכן

עיסוי ארוטי הוא סוג של עבודת גוף שבה ההתמקדות היא בהיבטים החושניים, המיניים והרגשיים של המגע. הכוונה העיקרית היא להרגיע את הנמען ולהגביר את תחושת ... Читать дальше »

Просмотров: 84 | Добавил: guypater6t | Дата: 18.12.2022 | Комментарии (0)

כמה ממועדוני החשפנות הטובים ביותר בשיקגו הם:

- טרקלין קאדילק

- מועדון הפנטהאוז https://elitediscrete.com/region/Discreet-apartments-in-Beit-Shemesh.php

- הקברט של ריק

- חדר הליצנים של ג'מבו

- תיאטרון האדמירל

מועדוני חשפנות קיימים כבר הרבה מאוד זמן. הם פופולריים בארצות הברית במשך עשרות שנים. יש הרבה מועדוני חשפנות בשיקגו, אבל לא כולם שווים את הזמן והכסף. ריכזנו רשימה של מועדוני החשפנות הטובים ביותר בשיקגו כדי לעזור לכם לקבל את ההחלטה הטובה ביותר כשאתם מחליטים לצאת לעיר וליהנות מלילה באחד מהמוסדות הללו.

זוהי רשימה של כמה ממועדוני החש ... Читать дальше »

Просмотров: 97 | Добавил: guypater6t | Дата: 18.12.2022 | Комментарии (0)