16:04
עיסוי טנטרי לונדון

עיסוי טנטרי לונדון הוא סוג של עיסוי שמתבצע בלונדון. המונח טנטרה בא מהמילה "טנטרה" בסנסקריט שמשמעותה אריגה, התרחבות והמשכיות. זהו תרגול שקיים כבר מאות שנים והוא שימש לריפוי הגוף והנפש כאחד.

המטרה העיקרית של סוג זה של עיסוי היא לעזור לאנשים להגיע למצב של הרפיה עמוקה, תשומת לב ויציבות רגשית. זה יכול לשמש גם כעזר בהשגת הארה רוחנית. סוג זה של עיסוי מבוצע בדרך כלל על ידי מטפל גבר בלקוחה אך ניתן לבצע אותו גם על ידי שני מטפלים אחד על השני או על ידי שני לקוחות על עצמם.

הדרך שבה סוג זה של עיסוי עובד היא באמצעות תנועות איטיות שנועדו למתוח שרירים ולשחרר מתחים בגוף ובמקביל להתמקד בטכניקות נשימה שאמורות לעזור במדיטציה וריפוי.

עיסוי טנטרי לונדון הוא סוג של עיסוי הנעשה עם כל הגוף ומתמקד בנשימה, הרפיה וחושניות.

עיסוי טנטרי מתחיל במפגש הרפיה עמוק הנמשך כחצי שעה. לאחר מכן המעסה ישתמש בידיים כדי לחקור את גופו של הלקוח, תוך שימוש במגוון טכניקות. הם עשויים להשתמש בשמנים או קרמים כדי לעזור ללקוח להירגע ולהרגיש נוח יותר.

עיסוי טנטרי לונדון הוא סוג של עיסוי חושני שפותח בהודו. זהו סוג של עבודת גוף חושנית שיכולה לעזור לך להירגע ולהרגיש מחובר יותר לגוף שלך.

המילה טנטרה נובעת מהמילה הסנסקריט "טנוטי" שפירושה התרחבות ו"יוגה" שפירושה איחוד. אז, צורת עיסוי זו עוסקת בהרחבת המודעות שלך וחיבור עם הגוף שלך כמו גם עם עצמך.

עיסוי טנטרי לונדון ידוע גם בשם יוני עיסוי או עיסוי ספוט קדוש. סוג זה של עיסוי מתמקד באיברי המין הנשיים, אך ניתן להשתמש בו בכל חלק בגוף בו תרצו למקד אנרגיה או תשומת לב.

עיסוי טנטרי לונדון הוא סוג של עיסוי שמתבצע בצורה מסוימת. זה קיים כבר למעלה מ-5000 שנה והוא שימש כדי לעזור לאנשים למצוא שלווה, רגיעה והארה.

עיסוי טנטרי לונדון יכול להתבצע על ידי מעסה או מעסה שיודע לבצע את הטכניקות הדרושות לעיסוי מסוג זה. סוג זה של עיסוי אינו משתמש בשמנים או קרמים ולכן חשוב למצוא מישהו שיודע איך לעשות את זה כמו שצריך.

עיסוי טנטרי לונדון הוא דרך מצוינת לשחרר מתח ומתח. זו לא רק חוויה פיזית אלא גם רגשית.

סוג זה של עיסוי עוסק פחות במגע ויותר בחיבור עם בן הזוג. הכל על מציאת האיזון הנכון בין הגוף, הנפש והרוח.

עיסוי טנטרי לונדון הוא סוג של עיסוי חושני שמטרתו לרפא ולאזן את הגוף והנפש.

הוא האמין כי צורת עיסוי זו תורגל לראשונה בהודו לפני למעלה מחמשת אלפים שנה.

הטקסטים העתיקים, הקאמה סוטרה, מתארים אותה כצורה של טיפול מיני שניתן להשתמש בו כדי להביא עונג מיני.

בעיסוי טנטרי בלונדון, המעסה ישתמש בידיים, ברגליים ובכל הגוף כדי לעורר אזורים שונים בגוף. המעסה ישתמש גם בטכניקות נשימה ובמדיטציה כדי לעזור לך להגיע למצב של הרפיה עמוקה. דירה דיסקרטית באשקלון

Просмотров: 109 | Добавил: guypater6t | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar