00:43
עיסוי קרח ארוטי: אינדיבידואליות של טכנולוגיה

השפעה תרמית על הגוף סוף סוף אפקט עוצר נשימה. רגשות הניגודיות מגדילות את הרגישות, מאפשרת התרגשות ומאפשרות בדרך כלל, באופן כללי, להשיג רגשות קלוריטיים של מושב. באמצע מגוון של שירותים במחיר של עיסוי מראה, לעתים קרובות ניתן לענות על התוכנית עם הקדמה של קוביות קרח. ההמונים המסתכלים על מגמות קיצוניות, יש צורך לשלוט בסופו של דבר בטכניקה זו.

מה הענבים של עיסוי הקרח שנשחק

מטרת המניפולציות הללו היא לגרום לתגובת הגוף על ידי החלת קרח טרי לגוף המקסים. כל דבר מוזר, אבל במדויק את המשחק מצד שני, כפי שכולם יודעים, את הרגשות הדרושים וגם תורם ההתרגשות החזקה של גבר. שכאשר משהו קריר נוגע בעור, אז בתחום זה, זרימת הדם מאטה, כאשר קוביית הקרח הוא פתאום, לשים אותו מעט, הוא מוסר, אספקת הדם שוחזר גם, מה שהופך את העלילה הזאת הרבה, כל כך הרבה אנשים חושבים, רגישים.גירוי חלופי של הקולטנים ומוביל את האופן שבו רובנו משמשים לומר.

איך להשקיע מפגש עיסוי ארוטי עם קוביות קרח

אתה יכול להשתמש קרח mobilular. כדי לעשות זאת, פשוט לנסות להקפיא את המים, כל כך הרבה אנשים חושבים, מולים מיוחדים. ללא ספק, יש לציין כי ניתן גם ליישם קוביות ברזל של סגסוגת (הם תמיד נהגו לקרר את הוויסקי בכוס), אשר גם קפואים מראש במשך כמה שעות. זה יהיה רע אם לא הבחין בעובדה שאני מדבר כל הזמן, השני הוא מסובך על ידי העובדה שהם במהירות, לשים אותו קצת חם עם הגוף. קוביות ברזל מתאימות רק מניפולציות לטווח קצר, לא מפגש אמיתי. דירות דיסקרטיות במרכז

הטכניקה עצמה היא פשוטה מאוד לעצמה, יש צורך לקחת בחשבון כמה היבטים:

  • הגוף של הלקוח צריך בהחלט להתחמם וכך לדבר, זה אומר בלי קונבנציונאלי כאן. חיכוך אינטנסיבי קטן. כמובן, כולנו יודעים היטב איזה סוג של העור של האדם הוא, יותר רגשות שנויים במחלוקת של presses של חתיכות קרח.
  • נראה שרבים מאיתנו כל הזמן אומרים, הבמה הראשונית יכולה להיות, בסופו של דבר, ללכת לאופן של ניהול, החלק העיקרי. כמובן, כולנו יודעים היטב, כי על כך, פשוט לקחת קוביית קרח, סוף סוף להחיל על הגוף הגברי, זה הפך להיות, להתחיל עם העור.
  • העבר טוב יותר כדי לבצע את הדף. תארו לעצמכם עובדה אחת, כי בפרט, את המדויק צריך לעבוד עם אזור של המפשעה ואת פני השטח הפנימי של הירכיים - זה יותר כאילו אנחנו משמשים לדבר, תחומים רגישים.
  • לא נוקון שווה הרבה זמן, הוא הפך לקוביות הקרח על מגרש, שמירה על העור יכול פשוט לגרום לרגשות כואבים. בנוסף, אין צורך לחכות לקרח לתחתית, כי הגוף יתרגל לקור ואת תחושת הניגוד לא יהיה. פעולה יש צורך להיות בטווח הקצר.
  • האפשרות הטובה ביותר היא להפוך את מספרי גיאומטריה אורז על הגוף: מעגלים סביב פטמות, פסים על הבריח, משולש סביב הטבור ואת t. ד '.
  • כדי לשחק עוד יותר לשחק, עם זאת, אתה צריך להתחמם מיד כי החלק בקירור של הגוף הגברי. זה יכול להיעשות עם נשיקה חמה, לגעת בעור עם הידיים שלך, לשים על האזור, כמו כולם יודעים, עיסוי עיסוי מחומם או חל, כמו כולם יודעים, עקביות חמה בצורה של דבש, שעווה או שוקולד נמס. הכל תלוי באדונים של פנטזיה. השורה התחתונה היא כי כללי התחזוקה הם. עקביות לא צריך להיות חם מאוד, כדי לא לומר לזרוק שריפה על העור של האורח.

    טכניקה זו יכולה, לשים אותו מעט, להתקשר לעונג של הלקוח או לא להיראות כמו, כי התגובה הקרה היא מאוד, כפי שנקבע, בלתי צפוי. אתה בהחלט חייב להסתכל על גבר ולמקרה שתבצע התאמות לפגישה. אולי האורח, כמי מניפולציות רק על חלקים מסוימים של הגוף או על נקודה אחת עם קוביות קרח, בלי להביע יותר, פעולה ארוכה. בעיית המעסה - כדי להפוך את הלקוח היטב, ולא בעיוורון כדי לעקוב אחר ביאור לא נורמלי של הטכניקה.

    Просмотров: 125 | Добавил: guypater6t | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar