כללי שימור ראשון. ואכן, וזה לא רק לא רק על sti.

התוכן של המאמר

1 אמנות, כפי שאנו מבטאים, המכה העמוקה ביותר חייב להיות מאומן 2 כללי גם כללים: מה אפשרי, ומה לא יכול 3 כיצד להימנע כמו רפלקס הקיא 4 כאשר אתה צריך להיכנע רפלקס רובה 5 אם אתה מפחד להקאה, או אם אתה עדיין רכב 6 להרים את המיקום 7 טכניקה לא ראויה

טוויטר קבועים יהיה כנראה לזכור את העובדה שהוא הפך ויראלי בחודש יולי 2018 ציוץ, שבו סיפר על אדם ששבר את קנה הנשימה במהלך מציצה. הוא דיווח על כך בהומור ובאירוניה עצמית, אבל מצחיק בעצם במקרה זה אינו מספיק.

נזק קשים, ממש עד הפסקות בריחה - כך המכונה שאנו מבטאים, פציעה tracheobronchial היא לא הסכנה היחידה שבה מונו מתנגשים, אם זה היה ללא שינוי לעשות את המכה העמוקה ביותר. יש צורך לומר כי לפחות לא בטוחים, אבל גם מאוד מגעיל, וגם למגרין, נזק עשיר מאוד הוא כאב בגרון, שחיקה וחבורות על קרום רירי, הקאות והקאות.

אבל כל זה לא אומר כי מציצה הוא זדוני או לא בטוח. ד"ר ד ... Читать дальше »

Просмотров: 134 | Добавил: guypater6t | Дата: 29.03.2022 | Комментарии (0)

מחקר שנערך לאחרונה על התנהגות מינית, כמו גם את המקרה הפלילי באירופה, משך את תשומת הלב הציבורית למושג כזה כמו stalsing - הסרת גבר קונדום במהלך יחסי מין ללא הסכמת אישה.

התוכן של המאמר

1 מה הוא stelsing 2 השלכות יקרות של סטיילינג 3 למה גברים עושים?

מה זה stelsingi

"Stelsing - המגמה החדשה ביותר של סקס מסוכן".

"שוטים: נטייה מדאיגה חדשה במין, מה שאתה צריך לדעת".

אלה הם רק שני כותרות, אשר מדברים על פעולת הסרת קונדום ללא הסכמת פרטנר. מילים רעות דומות בשמות של דוחות חדשות היו לאחרונה הרבה. נושא זה קיבל לאחרונה תהילה תודה למאמר אלכסנדרה ברודסקי, שפורסם ב Columbia Journal of Gender ומשפט.

בעבודתו, החוקר בחן את שכיחותם של עקרות מקרים בארצות הברית, וכן כיצד פעולה זו מתייחסת להגדרות המשפטיות הקיימות של אונס ואלימות מינית בחקיקה המקומית.

באירופה, הנושא של התגנבות היה פורסם נ ... Читать дальше »

Просмотров: 121 | Добавил: guypater6t | Дата: 29.03.2022 | Комментарии (0)

כמעט כל הבנות פשוט לחתוך לצאת עם גברים מובטחת והגון. כפי שלא היה מוזר, אבל אבל אנשי עסקים מצליחים לא מדברים על דפי מגזינים מבריק, איך למשוך אותם. אל תיתן מודעות הקשורות לחיפוש אחר הגברת, משום שהיא לא מתכוננת, כי הגברות הן כל הבקשות לעתים קרובות יותר נדרש על ידם: "איך לעשות כמה מאיתנו התרגלו לדבר עם גבר?-

מה לעשות ציידים למיליונרים

כך שהוא הופך להיות מוכר איך אנחנו רגילים לדבר, ג'נטלמן טוב, אתה צריך ללכת על מוסדות נאותים. וזה אפילו לא צריך להגיד שאתה צריך לתקן באופן דרסטי איך אנחנו כל הזמן מדברים על אורח החיים שלנו. מצד שני, אתה לא יכול תככים כמה מאיתנו משמשים לדבר, אדם שיער.

למה להתחיל: דירות דיסקרטיות בחיפה

  • לאחר שאנשים יש הרגל מובהק - כדי לשמור על כושר, תראה, כפי שכולם אומרים, ה ... Читать дальше »
    Просмотров: 120 | Добавил: guypater6t | Дата: 29.03.2022 | Комментарии (0)