10:46
סטרלס - למה אדם מוריד את הקונדום במהלך יחסי מין

מחקר שנערך לאחרונה על התנהגות מינית, כמו גם את המקרה הפלילי באירופה, משך את תשומת הלב הציבורית למושג כזה כמו stalsing - הסרת גבר קונדום במהלך יחסי מין ללא הסכמת אישה.

התוכן של המאמר

1 מה הוא stelsing 2 השלכות יקרות של סטיילינג 3 למה גברים עושים?

מה זה stelsingi

"Stelsing - המגמה החדשה ביותר של סקס מסוכן".

"שוטים: נטייה מדאיגה חדשה במין, מה שאתה צריך לדעת".

אלה הם רק שני כותרות, אשר מדברים על פעולת הסרת קונדום ללא הסכמת פרטנר. מילים רעות דומות בשמות של דוחות חדשות היו לאחרונה הרבה. נושא זה קיבל לאחרונה תהילה תודה למאמר אלכסנדרה ברודסקי, שפורסם ב Columbia Journal of Gender ומשפט.

בעבודתו, החוקר בחן את שכיחותם של עקרות מקרים בארצות הברית, וכן כיצד פעולה זו מתייחסת להגדרות המשפטיות הקיימות של אונס ואלימות מינית בחקיקה המקומית.

באירופה, הנושא של התגנבות היה פורסם נרחב בשל מקרה פלילי האחרון שיזם בשוויץ. האיש הורשע באונס לאחר שהסיר את הקונדום ללא הסכמת בן זוגו. למעשה, האשמות עורך הדין שהוגשו למשפט ברודסקי.

לאחר מכן, התביעה של אונס שונה לתביעה של הצמח. עם זאת, למרות שאין מקום ברור ברשימת הפשעים המיניים, ברור למדי כי יש לדין פעולות כאלה על פי חוק.

השלכות מלאות של התגנבות

כמובן, הסכנה הברורה ביותר של פעולות כאלה היא כי אדם יכול להדביק אישה בזיהומים המועברים מינית, או בסיכון של הריון לא רצוי.

במחקרו, ברודסקי מסביר גם כיצד נוהג זה נפגע על ידי הנפש של אישה: למעשה, התגנבות הופכת את הקשר המיני בהסכמה הדדית למעשה האלימות. ניסיון זה עשוי לעורר לאחר מכן מספר תגובות פסיכולוגיות שליליות, החל מפחד לקיים יחסי מין עם שותף זה או כל אדם בכלל וסיום הפרעת לחץ פוסט טראומטית (PTSD).

"בנוסף לחשש לתוצאות שליליות מסוימות של התגנבות, כגון הריון וסטדס, אישה כל תופסת את הסרת קונדום במהלך יחסי מין כמו השפלה והפרה של הסכמה פעילה. בגלל הלחץ הזה, חוסר אמון חזק של גברים עשויים להופיע ולא חוסר רצון להיכנס לכל אחד במגע מיני.

תמיכה של גברים עשירים - המשימה היא מורכבת מבחינה פסיכולוגית. מיליונרים של ישראל אינם רגילים לציבור נשות וילדים. יעיל להזמין eSquiten, אשר ידגיש את המצב ויאוסף חברה נפלאה.

אישה פשוט תפחד כי הסיפור יחזור עם השותף החדש, "כותב ברודסקי.

למה גברים עושים?3

באשר למה כמה גברים מרשים לעצמם פעולות כאלה, אין דעה אחת על זה. הכל תלוי ברעיונות האישיים ואת הרצונות של כל אדם.

במחקרו, ברודסקי לומד את הנוהג של התגנבות באמצעות ראיונות אישיים ומקוונים. הוא מציין את הפורומים ואת הקהילות הנושאים באינטרנט, אשר הורה על ידי אנשים על איך כראוי לעשות התגנבות במהלך יחסי מין, וגם להסביר את הסיבה להחלטה כזו.

אחת הקבוצות האלה שממנה מביא המחבר מספר דוגמאות ברשת חברתית הנקראת פרויקט החוויה. שם, משתמשים להחליף את הסיפורים שלהם על stelsing ולהפיץ ייעוץ משתתפים אחרים.

"מנסה להבין למה גברים מוציאים קונדום במהלך הקרבה ולמה תהליך זה נותן להם הנאה, אתה יכול לדמיין קבוצה שלמה של מניעים. נראה כי המקרה עשוי להיות בחיזוק התחושות הגופניות וההנאות או באדרנלין מאלמנט של בלתי צפוי וסיכון.

עם זאת, כפי שמצאתי, רוב הדיונים המקוונים מניחים כי יוזמים של stawning המגינים שלהם מצדיקים פעולות כאלה עם אינסטינקט זכר טבעי. הם בטוחים שכן גברים מראים את תשוקתם הטבעית לשלוט. יתר על כן, הם רואים את זה באופן נורמלי לחלוטין, "כותב ברודסקי.

בנוסף, יש גם פטישנים שונים ו stulesions. יש, למשל, פטיש עבור רבייה: גברים עם חריגות כאלה מקבלים הנאה מינית מתוך הרעיון של הסיכון של הריון בלתי רצוי, או מן הידע מאוד כי מין לא מוגן יוביל להפריה.

יש גם סיבה לא בריאה ואפילו איומה של התגנבות. יש אנשים שייכים לתרבות התרבות של מה שמכונה "ציידים לחיפושיות". חברי התרבות או עצמם מנסים באופן פעיל להדביק את HIV, או, כבר יש למחלה זו, מבקשים להפיץ אותו על ידי העברת שותפים רבים ככל האפשר. דירות דיסקרטיות בקריות

אחד המשתתפים בסקר שנערך על ידי האתר על סקס ובריאות הבריאות הרבייה, דיבר על הניסיון הניסיוני שלו ביחסים עם שותף ומוטיבציה לשעבר לפעולה זו. האיש הסביר את התנהגותו בפחד בנאלי להתנדנד במיטה.

"בשלב מסוים פשוט פחדתי והבנתי שעכשיו גם לא יכולתי להתמודד ולשים את עצמי לוזר, או לפתור את הסיכון ולעשות זאת (פירושו הסרת הקונדום). הייתי צריך לבחור קטן משני כועס, אבל בסופו של דבר בחרתי יותר, "הוא אומר. אדם טוען שזה מקרה אחד ומאז הוא לא ניצח בפועל כזה.

הוא stalsing באמת - מגמה חדשה?

כמובן, התגנבות היא תופעה, בשום אופן לא מתאים למושג הנורמה. זוהי הפרה חמורה של גבולות השותפים ואת האפקט המשפיל, אשר יכול להוביל לתוצאות בלתי הפיכות.

עם זאת, השאלה האם stalsing הוא במהירות מסובכת על ידי מגמה בתחום המיני או במגמה כללית, די שנוי במחלוקת.

תחזוקה של גברים עשירים - המשימה מסובכת נפשית. ישראל עשירה אינה מורגלת לנשים ולילדים ציבוריים. זה חסכוני יותר לבחור אסקמנטל, אשר יקצה את המיקום יעשה חברה מצוינת.

לדוגמה, במחקר של ברודסקי, המילה "מגמה" הוא מעולם לא נמצא. המחבר של העבודה המדעית אינו מדגיש על כמה לעתים קרובות stalsing נמצא בארה"ב או בכל מקום אחר. ברור מן המחקר כי תופעה כזו קיים באמת והוא מתורגל, אבל זה לא סביר להיקרא מגמה.

השאלה כי ברודסקי למעשה לגייס ואנשים אחרים מדברים על stalsing הם במקום השני: כמו מערכת משפטית צריך להגיב על פעולות כאלה והאם יש צורך לנקוט כל אמצעים בכלל?

Просмотров: 122 | Добавил: guypater6t | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar