03:20
איך להשיג ילדה אורגזמה? הדרכים הטובות ביותר

על מנת לגמרי להגיע אורגזמה עם שותף, אתה צריך לדעת מה הגוף שלך רוצה. הטוב מכל זה הוא הידוק באמצעות אוננות. למד כיצד להשיג אורגזמה איתך.

התוכן של המאמר

1 7 טיפים חשובים 2 טיפים לגברים 3 תכונות עיקריות 4 שלב הכנה 5 שלב בסיסי 6 lifeaki שונים 7 מיתוסים

7 ייעוץ חשוב 7

מחשבות נכונות

הכלל הראשון של אורגזמה הוא לא לחשוב על אורגזמה. זה לא יוכל לעשות את עצמך בהצטיינות נפשית, רק גרוע יותר. מגניב על אחד המחשבות האלה, אתה לא יכול להקפיץ ולקבל לנקודה זו מאוד יקר.

להבין את הגוף שלך

אם אתה מנסה להבין איך להשיג אורגזמה, קודם כל sexologists ממליצים היטב ללמוד את הגוף שלהם. להכיר אותו קרוב יותר, לגלות מה עוד, חוץ מזה, יכול להביא לך הנאה.

האם אי פעם הסתכלת על הנרתיק שלך? לנצל את המראה ולהפוך אותו. לעשות את זה לעתים קרובות יותר. לגעת בו, לגלות מה נוגע או טמפרטורה זה יגיב יותר, איך ואיפה ללחוץ, שבץ ... יחיד, אשר יגרום התרגשות מינית בך. ידע זה יהיה שימושי כאשר אתה מתחיל אוננות.

הניסוי עם נגיעות שונות

יש מגוון עצום של דרכים לעורר את הדגדגן. מזג אויר לעצמך דרך מתאימה לחוות. הנה כמה רעיונות לדוגמה:

נסה תנועות עגולות עם כריות אצבע. התחל לגמרי קל, כך שאתה בקושי מרגיש מגע.

בישראל, אין דעות קדומות כאשר אנו מדברים על עבודה בשירות ליווי. לאנשים המקומיים יש נורמות מוסריות גבוהות. כולם מודעים לכך שהיום האסיקיטן לא היה מלווה את הלקוח באירוע, מספק שיחה וליווי בכיתה VIP נחשב סימן של מעמד.

לאט לאט להגדיל את עוצמת הלחץ, הניסוי במהירות, עד שתמצא את הרמה הנכונה. נסו להקיש על העומס או לקרוע אותו עם שתי אצבעות. אצבעות הפעלת באגרוף והמשטח של הפלאנג התיכון עובר העומס מלמטה למעלה. פוגע על הבטן, יד או ויברטור למקום מתחת לדגדגן ובדיחה לו, מחקה מין עם שותף. אל תשכח לשנות את המיקום ואת הלחץ של ויברטור - אלה גורמי הצלחה חשובים. לעסוק בכל הגוף

אורגזמה חווה את כל הגוף - לגמרי. לכן, זה הוגן כי כל הגוף מעורב גם להגיע אליו. לא להתמקד רק על הדגדגן. לשחק עם הפטמות, למשוך את השיער, לגעת פני השטח הפנימי של הירך, הכוהנים. בעדינות פועל עם האצבעות על הצוואר, הכתפיים, השפתיים. תארו לעצמכם כי אתה עוסקת באהבה עם השותף החלום שלך רק לשחזר את התנועה שלו.

אתה יכול לנסות קליפים עבור הפטמות או צינור אנאלי כדי לשפר את התחושות. תחשוב על איזה סוג של חמישה רגשות מתעורר תשוקה מינית בך: מרגש מרומנים ארוטי או סרט לך יותר לטעום? כמו פנטזיה? אולי יש כמה ריחות מיוחדים או צלילים שיכולים להתעורר בך?

אל תפחדו צעצועי מין

ויברטור הוא החבר הכי טוב של אורגזמה. אנשים רבים נשבעים כי ויברטור הרגיל- massager מבטיח אורגזמות קבועות ושקטות. הם מבטיחים גירוי עמוק ותחושות מדהימות, גם אם מעולם לא חווית אורגזמות לפני.

רבים להשתגע ממריצים ואקום. ממריצים כאלה לשחזר את ההשפעה של מציצה יכול גם להחליף רטט אם זה לא מתאים. עבור באז כפול במהלך גירוי של הדגדגן, הזן דילדו.

חוֹמֶר סִיכָּה. חוֹמֶר סִיכָּה. עוד חומר סיכה!

חומרי סיכה - העוזרות המעידות ביותר אוננות. גם אם אין לך בעיות עם חומר סיכה שלך, חומרי סיכה נוספים יעזרו לחזק את התחושות ואף לפתוח את הפנים החדשים של הנאה. צמצום כוח החיכוך במהלך mastabing יעשה את השיעור הזה יותר נוח, אשר יאפשר לך להירגע טוב יותר, וזה יהיה בתורו יוביל למקום שבו? לנחש לאורגזמה!

מולטימדיה, הילד!

הפעל במהלך אוננות מוסיקה ארוטית, podcast או audiobook כדי להשיג את מצב הרוח הרצוי. אתה יכול אפילו לכתוב ספר ארוטי שלך או לבוא עם סקריפט. אם פתאום, זוכרים את הפגישה החמה ביותר מאלה שהיו אישיים ופשוט לשחזר אותה במילים. או אולי על וידאו?

יש זמן כלי

זה קורה כי ההישג של אורגזמה הוא מרתון, לא ספרינט. זה לוקח זמן. שמור את הדלת, ירידה וילונות, לכבות את הטלפון. תן לזה להיות רק עבור האהבה שלך בעצמך. לא אוננות "על האמבולנס", במרווח בין ארוחת צהריים עסקית לפגישה עם חברים. תן לעצמך שטח: לחיות מחדש מ הלחץ ואת הלחץ.

לִנְשׁוֹם!

פגוש פרקטיקות נשימה שונות. השתמש בכוח מנשימה לתחושה טובה יותר של הגוף שלך. אם עדיין לא שולטת בכל מתרגלת, ואז להתחיל רק עמוק ולאט לנשום ולנשוף בתהליך של שביעות רצון עצמית. זה יעזור להקל על ההישג של האורגזמה הרצוי, להרגיש דק יותר כל תגובה של הגוף שלך.

טיפים לגברים I

אורגזמה היא פסיכולוגית ופיזיולוגית מורכבת תהליך. על הישגיו, אזורי מוח מסוימים מתאימים. לֹא כל אישה מסוגלת להשיג הנאה. זה לא תלוי בגודל איש גניטלי.

יש צורך למנוע אנטומיה סקס. החלק הגלוי של הדגדגן הוא רק חלק קטן מזה. מספר רב של קצות עצבים המתמקדים בשפתיים מיניות קטנות.

קיפול מעל הדגדגן נקרא מכסה המנוע. אם זה בעדינות לעבור - זה יגרום תחושה חמה של אישה. משהו דומה למה, גברים מרגישים כאשר מתרחקים.

כמה בטעות מאמינים כי הנרתיק וכישלם אורגזמה הן דברים שונים. למעשה, זה לא. במקרה הראשון, גירוי הדגדגן הוא עקיף, השני - ישר. בשתי האפשרויות, שיא הנאה מגיע עם חשיפה לטווח ארוך הדגדגן.

כתוצאה של תרגול, רגישות ניתן לשפר אורגזמה תצעד מגירוי של סקס גדול.

ראשי תכונות 2

כדי להבין איך לקבל ילדה אורגזמה צריך להבין מה מבשרים. לעתים קרובות יותר התהליך כולו מתואר כדלקמן - החום הוא בבקבוק על ידי הגוף, הנרתיק הוא קצב מתכווץ. גלים עוברים דרך כל הגוף.

זה רגעים נפוצים למדי. לכל אישה יש משלהם תכונות של דליפת אורגזמה.

אם הנערה נכשלת להגיע לשיא, אז הסיבה אולי כמה בעיות. הראשון הוא אי נוחות פסיכולוגית. הוא עולה בשל ניסיון שלילי..

על התפיסה של כמה בנות משפיע על סקס שותפים. מישהו שנקרא פריגיד, יומן והכל, ההתרגשות היא, אבל אורגזמה לא להשיג בכל דרך שהיא, כפי שהשותף הוא מתח.

לפעמים קומפלקסים אישיים להפריע הנאה. גברים חווים בשל גודל האיבר המיני, ונשים בגלל החיצוני שלה נוף.

קומפלקסים כאלה מובילים נוקשות, clamping בגוף. במקום ליהנות, אישה מתוחה. היא תהיה נסו להיראות יפה בעיני גבר.

הגדרת מין צריכה להיות נוחה. לפני התהליך לא לפקח, כי זה יתרום להיווצרות של עייפות, משאבי הגוף ילכו לעיכול מזון.

לפעמים הסיבה לטיפול באורגזמה טמונה בפיזיולוגיה. שרירים חלשים של הנרתיק עשוי להקל על ההנאה.

אם אישה יש בעיות מקבל אורגזמה, היא שווה טקטית לדבר עם שותף. אולי היא תצטרך התייעצות של סקסולוג או פסיכולוג.

הכנה שלב 3

אם הילדה הולכת ליהנות, היא צריכה גם לחקור את הגוף שלך. בזה, אוננות תעזור לה. במשך זמן רב נושא זה היא היתה טאבו. אם היא עדיין מותרת לגברים (בתקופות מסוימות זמן אונניזם נדחה) והם דיברו עליו בספרות או בקולנוע, אז במקרה עם נשים הכל שונה.

במשך זמן רב הם לא נתנו את הזכות ללמוד את הגוף, להודות זוהי הזדמנות לקבל אורגזמה.

לאוננות אתה צריך למצוא זמן נוח כאשר אישה שום דבר לא יסיח את דעתו והפריע. מקום נוח שווה לבחור אישים - חדר שינה, אמבטיה או אולם. אתה יכול לבלות כל מרגיע נהלים: מקלחת חמה, אור מושתק, יין קטן.

הבא, אתה צריך לשים לב למה שיקרה לְרַגֵשׁ. מישהו כמו סיפורים של תוכן ארוטי, פורנו אחר. לאחר תחושה נעימה של חום מופיע, אתה יכול להתחיל אוננות.

אי אפשר לומר מה הטכניקה היחידה תהיה הכי הרבה יָעִיל. הכל תלוי במאפיינים בודדים. יש צורך למצוא ארוגני אזורים - המקומות הרגישים ביותר. זה לא רק שדיים ואביור. אֶמצַע אוזניים, ראשי, קיבה ועוד.

אתה יכול לשנות את מידת ההשפעה - ברזל, בקושי לגעת. לחץ, קמצוץ. צריך לעקוב אחר תגובות אישיות, וציין מה מביא הנאה.

לא מהר לעבור לגירוי של הדגדגן. ללטף את החלק הפנימי של הירכיים, בקושי נוגע מינים גדולים. רק אלמנה לומדת רגישות ניתן להעביר את הראשי.

אתה יכול ללטף את האצבעות עם תנועות שונות - שפשוף, מעגל, לחיצה. חלק מעדיף להשתמש צעצועים מיוחדים.

אוננות היא דרך מצוינת להירגע, לחקור את הגוף במהירות לקבל אורגזמה. זה יכול להיעשות חלק של משחקים עם שותף.

השלב הראשי 4

כל בחור חייב להיות מושג איך למצוא את הדגדגן כראוי כדי לעזור לקבל ילדה אורגזמה. זה מה יעשה את זה מאהב טוב. יש לזכור כי נשים זקוקות יותר זמן כדי לקבל עירור.

לכן, מראש ליטוף ומשחקים לשלם הרבה תשומת הלב. לא בהכרח מיד לעבור לגעת כדי לעומס. לִיצוֹר מצב רומנטי, להפעיל מוסיקה מרגיעה, להפוך את האור עמעום.

אתה יכול להתחיל עם עיסוי, חיזור וחטיף קל. זֶה תשומת לב תאפשר לאישה להירגע ולשכוח את המתח. שאל את U שותפים על הפנטזיה שלה, תשוקות מוסתרים. נושאים כאלה פרנק יעזור לכוונן את הדרך הרצויה.

קול הטעינה עוזר להיות נרגש ומנגינה פנימה נָמוּך. לכן, אתה לא צריך להזניח שיחות. משחקי אהבה יהיו עזרה מעולה ולעזור לחזק את התשוקה.

האישה לא צריכה לפחד לדבר על ההעדפות שלה. בעדינות להדריך את הידיים של השותף, אומרים מה בדיוק מרגש מתברר. פחית קח את ידו של גבר והניחה אותו על האזורים הארוגניים, ומציע להם ללטף.

הקול יכול להיות נשלט על ידי מידת ההשפעה. מישהו כמו מלטף חזק, מישהו רך יותר. לפעמים זה נדרש לשנות את מהירות המשחקים, את עוצמתם.

אחרי שהאישה מתרגשת למדי ללכת. כל נציג של הרצפה בסדר יש התכונות שלה של המבנה האנטומי. לכן, עם תנוחות שונות חדירה מרגישה במיוחד.

נסו להתחיל עם "רוכב" קלאסי - אישה היא יושבת על גבר. עם תנוחה כזו, זה יכול לשלוט על מידת החדירה ואת עוצמת התנועות. אדם בשלב זה ידיים ידיים סוחטת. אצבעות צריך להיות מגשש wpadink קטן בחלק העליון של הישבן - המקום הזה הוא מאוד נרגש.

כאפשרות יוצאת דופן, אתה יכול לנסות "בחזרה אל בת זוג. מיקום כמו תחת "רוכב", אבל האישה מתיישבת אל פנים גברים. עדיין מתאים להודעה "בכל ארבעת".

כדי שאישה יקבלת אורגזמה אדם צריך היטב להתאמן. כדי לעשות זאת, הוא צריך לעשות גירוי נוסף. ב אצבע חדירה זמן זה שווה ללטף את הדגדגן, לתפוס שינויים בולט בקושי בשפצות.

LIFEHKI5

ליטוף אוראלי לתרום לרגישות מוגברת. זֶה ההשפעה לא תשאיר ילדה אדישה. האם זה צריך את זה נכון - רצוי לגלח (אף אחד לא יאהב את הזיפים במקום עדין), נוח מיקום שותף - אתה יכול לשים טוב יותר כרית עליהם משם. נערות ליווי בראשון לציון

לעורר את הדגדגן על ידי שפות שונות, שינוי מידת ההשפעה, ליטוף אזורים סמוכים. עם האדם הנכון גישה הנערה להגיע במהירות אורגזמה.

בתהליך של פה אכפת טוב לשאול איך מרגיש שותף, אם היא אוהבת הכל ואולי היא רוצה עוד פְּגִיעָה. אל תהיה מגינה עם השיחות האלה, כפי שהם עוזרים טוב יותר להבין את הפנים של הגוף של מישהו אחר.

השתמש סיכה נוספת כדי להקל על השקופית. זה נשפך בנדיבות לתוך שפתיים מין לשפשף על פני השטח כולו. זה יעזור צמצום אי נוחות אפשרית.

כמה גברים הם שייכים בקנאות צעצועים שונים. אוֹתָם נראה כי זה פוגע על המיניות שלהם. למעשה בעזרתם אתה יכול לגוון חיים אינטימיים. גירוי נוסף עם ויברטור קטן יעזור לאישה להגיע לשיא.

על מנת לשפר את הרגישות ניתן ליישם שיטה "Swing". בשבילו, יש צורך להפריד שותף להביא שותף כמעט אורגזמה, לאחר מכן כדי להפחית מעלות. הוא מוקף ברכות, אבל לא דאגה איברי המין. אחרי כמה זמן הם מביאים שוב. לסירוגין כזה מקדם רגישות. אורגזמה תהיה בהירה וחזקה.

אל תדאג אם בפעם הראשונה לא יעבוד. הנאה נקבה היא לא עניין פשוט כל כך. נסה תנוחות, מקומות שונים עבור סקס, לשנות את מידת החשיפה. לדוגמה, במקלחת אתה יכול לסובב את השקיה יכול להשאיר רק צינור. סילון חזק של מים חמים יש לשלוח אל הדגדגן זה יהיה להקניט אותה חזק, גורם תחושה מסובכת.

אפילו במצב המיסיונרי הרגיל, אתה יכול לקבל אורגזמה. ל אדם זה צריך להיות מעט שינה את זווית החדירה לחזק את החיכוך על pubis שותפים. אתה יכול קצת לדחוף את שפתיים סקס גדול וזה יספק גישה לקלוטורי.

במשימה פוסט, קשה לעורר את הדגדגן. עדיף לבחור תנוחה אחרת. לדוגמה, ברכי אישה נשענת על הספה, הידיים מכניס את הגב. היא ממוקמת בחזרה לגבר. הוא חודר לה מאחורי וזה מחזק תחושות. ידיים אתה יכול לעורר את הדגדגן.

כדי להבין איך קבל את האורגזמה הנערה צריך להבין את התכונות של אנטומיה, פיזיולוגיה, פְּסִיכוֹלוֹגִיָה. מידע זה יעזור להיות מאהב מיומן, וכל אישה יהיה לחלום על יחסי מין עם האיש הזה. אימון יכול לקחת הרבה זמן, אבל התוצאה שווה.

מיתוסים משותפים 6

הנושא של אורגזמות נקבה שתק במשך מאות שנים. הוא האמין כי הבנות לא נהנו ואת העסק שלהם לספק גברים. לכן, בנושא זה אתה יכול למצוא מיתוסים רבים.

הראשון הוא חוסר אורגזמה - לא בדיוק פריגיד. כמה גברים מאשימים את השותף בנחיתות הגוף שלהם. למעשה, האורגזמה בנשים עוברות ערכת מורכבת. אם היא נכשלת להשיג אותו - זה לא סימן לבעיות. דרך השנייה g להצלחה. מדענים עדיין מתווכחים, זה באמת. במהלך גירוי, יש השפעה על מקום המעבר של שלפוחית ​​השתן וזה מעצבן את האזור. כנגד זה, עוויתות מופיעות. אבל כדי להשיג בדרך זו של אורגזמה הוא כמעט לא מציאותי. האורגזמה השלישית - הזרקת דיו אינה קיימת. זוהי עובדה מוכחת מדעית. אורגניזם נקבה אינו מסוגל לייצר שפיכה. שחרור נוזלי מתרחש בשל שתן. שלפוחית ​​השתן היא clamped עם עצם הערווה, הנרתיק הרחם - במצב דחוס הוא מייצר נוזל קטן. רביעית - לאחר שהגיעו לשיא אישה מרגיעה. למעשה, מדענים להקצות מספר אפשרויות. כן, כמו גבר, היא יכולה להרגיש חולשה נעימה. אם הגירוי נמשך, האישה תקבל אורגזמה מרובה. אופציה שלישית - שיא ​​ארוך. פעולות חמישית -. בהשגת הנאה אין מושג של נורמה. כל אורגניזם הוא אדם, יש את התכונות של העבודה של מערכת העצבים. לכן, אתה צריך להתמקד אך ורק על צרכים אישיים ולא לנסות להתאים אותם תחת קריטריון כלשהו. אנשים ואוהבים אורגזמה בו זמנית. לא באמת. לכל אחד יש סף רגישות משלה והוא מסונכרן ברצינות. לכן, אין דבר נורא כי יהיה מחלוקת קלה בתהליך זה. השביעי - כל העניין בגודל הפין. לא, בגודל של איברי המין לא משנה. חשוב יותר, היכולת של גבר לעורר את הדגדגן, אם כי בעקיפין. ואז כל בחורה תקבל אורגזמה בלתי נשכחת. שתי נשים אורגזמה. ביחסים רגילים, שותפים מבקשים לספק זה לזה הנאה. לכן, בעיות נפתרות גם יחד.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

נשים נזק לאוננות? האם זה שווה את זה כדי לקבל אורגזמה עצמך, או שאתה צריך לסמוך על זה בלעדי לגברים? תוצאות המחקר טוענים כי אוננות נשים נושאת רק אחד. ראשית, הילדה לומדת את הגוף שלו, לומד אזורי ארוגני. שנית, אוננות תאפשר לך לקבל פריקה מנטלית, להסיר מתח ומתח. שלישית, הגוף זוכר את התחושות והתנועות המשמשות במהלך שביעות רצון עצמית.

ליישם את הרצונות שלך בישראל הוא קל כאשר אתה אישה מדהימה מ בלארוס. בישראל צריך להיות בפנאי. נשים של מודל חיצוני לתת קריירה ליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם גבר מישראל, אתה יכול להרוויח חודש מ 2000 דולר.

בשל זה, להגיע אורגזמה במהלך סקס הוא הרבה יותר קל.

Просмотров: 158 | Добавил: guypater6t | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar