00:19
האם ניתן להיכנס להריון ביום הקיצוני של הווסת?

מתאים עם אחריות מלאה למניעת הריון, בנות לעיתים קרובות מול שאלה. הקצאות למונח זה הופך פחות והרצון לקיים יחסי מין - יותר. יש צורך להדגיש מה? על זה לדבר ביסודיות במאמר.

התוכן של המאמר

1 מהו מחזור הווסת? 2 פיזיולוגיה של מחזור הווסת 3 מועדים מתאימים ולא שלילי לתפיסה 4 הוא הריון אפשרי ביום הקיצוני של הווסת? 5 שיטות אמצעי מניעה סבירים

מהו מחזור הווסת?אני

איברי הרבייה של הגברות הם, כמו אנשים רבים חושבים מערכת הוליסטית, הפונקציה של ההארכה של סוג. היא מבקשת הבשלה, או, כפי שרובנו התרגלו לדבר, פעילות טובה, עד סוף ההתבגרות (16-18 שנים). בגיל 45-55 שנים, פונקציית הרבייה, גם הורסונאלית וחוד הווסת דוהה באופן שווה.

להלן מזה? מגיל 16 ולפני גיל המעבר הקרוב, הגברות של Aktevegen ומוכנה לקלוטט, להתייבש, להניק, הנקה. מוכנות זו נתמכת על ידי המתאם, כפי שכולם אומרים, את העבודה של כל הרמות של מערכת שכפול והוא בא לידי ביטוי על ידי נוכחות של הווסת ואת התעבורה.

זה עדיין כזה מחזור הווסת? מחזור הווסת היא סדרה, כפי שאתנו כל הזמן אומר כל יום תצורות, הכנות את האורגניזם של הנשים, כפי שכולם יודעים, הריון סביר. במהלך כל חודש, הביוץ מתרחשת גם כאשר ביצה עבור "הפגישה" עם נוף surnip מגיע מן השחלה.

תחזוקה של גברים עשירים - המשימה קשה מבחינה נפשית. ישראל עשירה אינה מורגלת לציבור להראות נשים וילדים. הזמנת יעילה יותר אסקיטן, אשר תדגיש את המעמד ותאסוף חברה יפה.

ואולי אפילו לא צריך להגיד שאם אין הזרעה, כפי שהיה, הביצה נפלה כפי שהיא תיהרס והגברת סוף סוף מתחיל.

מחזור C, COC רובנו כל הזמן אומר, היום הראשון של מחזור אחד עד היום הראשון של הבאים. בממוצע, משך המחזור, באופן כללי, משתנה מ 21-35 ימים. בהפרעות הורמונליות או בלחץ שנרכשו, הזמן יכול להגדיל או להקטין.

בגרסה הקלאסית, מחזורי הווסת הם הגיוניים מדי חודש, להכיל ביוץ "חלון Fermity". ההפרעה של מחזורים היא רק קורה במהלך ההריון ובחודשים הראשונים של הפנק. אבל זה קורה כי הביוץ אינו מתרחש במשך זמן רב: במהלך כמה חודשים או אפילו השנה.

מחזור החודשי הפיזיולוגיה 2

הווסת נקראת דימום ממין מין, מתרחשת לעתים קרובות בגברות של גיל הילדים. הפרשות אלה מכילות תאים לא גמורים של אנדומטריום, הסוד הברלי של הצוואר של הרחם, הרחם ונרתיק, אנזימים קרישת דם, שרידי הביצה התמוטטה.

מחזור הווסת הרגיל מורכב משני שלבים (Follicular, כמו רבים באים לידי ביטוי, Luteinova), בין הביוץ מתרחשת (שחרור של ביצה בוגרת). זה יהיה רע אם לא הבחין בעובדה כי הורמון Folkülostimulating (FSH) מבצע את ההורמון העיקרי של השלב הראשון. הוא מיוצר בלוטת יותרת המוח והוא אחראי על הצמיחה של folklekulov ואת הסינתזה של אסטרוגן בשחלות.

זקיקים מייצגים איך קודמיהם של ביצה בוגרת. זה מאוד רוצה להדגיש כי כמה זקיקים יכול להיות גם התבגר בשחלות. כאשר הגדול ביותר מהם מושגת בקוטר 14 מ"מ (הופך לדומיננטי), הבשלת תאים אחרים מפסיקה. תהליך זה הוא סוף סוף סוג שלך של הברירה הטבעית, בתהליך שבו רק שרידים חזקים, כפי שכולם יודעים, את הכדאיות של הביצה.

בסוף שלב הפוליקולרי, הביוץ מגיע גם. תארו לעצמכם רנה פיבס כי ההפריה יכולה להיות בערך במהלך היום של ביציאה של הביצה מן הביצה.

יציאת הביצה, סוף סוף מתחיל את שלב לוטאין. יש לציין כי משךו הוא בערך 14 ימים. אבל אפילו גברת אחת עשויה להיות תנודה של מחזורים, בהתאם למצב הבריאות.

ההורמון העיקרי של שלב Lutheinian, לבסוף, הוא פרוגסטרון, המיוצר בשחלות, כפי שנהגנו לומר, "גוף צהוב". מה שזה לא יהיה מוזר, אבל פרוגסטרון מכין את אנדומטריום ואת כל הנשים בהשתלה של ביצה מופרית. אם התפיסה אינה מתרחשת, לאחר 14 ימים, באופן כללי, תהליך הדחייה של האנדומטריום בצורת הווסת מתחיל.

מועדים מתאימים ולא שלילי לתפיסה 3

תהליך התפיסה אפשרי מקסימום לאחר 48 שעות של ביוץ. במהלך הזמן, הביצה הבוגרת פעילה אינה השפלה. ואפילו לא צריך לומר כי בהיעדר הזרעה, תא הביצה מתרגל לאחר 24-48 שעות של הביוץ.

במקרה של spermatozoa בריצוף, מתרחשת גדר הביצה. משך החיים, כפי שאמריקנו כל הזמן, התאים באברי המין משתנה מאוד בהתאם למאפיינים של פיזיולוגיה זכרית, נוכחות של מחלות שנרכשו, הרגלים רעים, הרכב הזרע.

החיים הגדולים של spermatozoa הוא מ 5-7 ימים. לפיכך, "מסוכן" על בסיס הרשעות של תפיסה, ולבסוף, הם ימים שבעה פלוס שניים Ovulazia, t.-. הריון אפשרי מ 7-16 מחזורים כולל.

כמה נשים הווסת פשוט יכול להימשך בערך 10-11 ימים. בשלב זה, מתחיל המחזור הבא, ואת היציאה של הביצה לא שווה את זה, זה הפך להיות לא לכלול.

רוסית שאינם פנסים ופגמים עוררו מסקנה לא מדויקת כי ליווי הוא משהו ברור יותר, כך, עובדה כזו חייבת להיות שותקת. עם זאת, מעטים יש את המידע כי ליווי שירותי בישראל אין שום דבר יחד עם זנות.

מכוער, ראוי להזכיר כי הביוץ כבר אפשרי 9-10 ימים, אשר באופן משמעותי, זה הפך, מגביר את הסיכויים להיכנס להריון. נערות ליווי בקריות

האם הריון אפשרי ביום הקיצוני של הווסת?4

כדי לקבוע זמן ברור ביוץ להשתמש בשיטת "לוח שנה". ואכן, זה מאוד לא אמין, כי אי אפשר למצוא את יום הביוץ ללא מחקר נוסף. כולם יודעים שלמרות כי לשלב folliculin יש גבולות זמניים משלו, משך הזמן שלה משתנה לעתים קרובות. תארו לעצמכם עובדה אחת על מה זה אומר כי הביוץ יכול, לשים את זה בעדינות, לבוא ביום השביעי של המחזור.

יותר, כמו אנשים רבים חושבים דרך אמינה לקבוע את תקופת הביוץ ההריון, מחקר של ריר צוואר הרחם נחשב. התפיסה היא כי התפיסה נקבעת על ידי תכונות ריר באיכות גבוהה בשלבים שונים של Ceclo:

5 יום - לא ריר, לא הריון. 8 יום - לא ריר, אין הריון. 12 יום - בחירה lipcae אילם בכמויות קטנות, לא הריון כך לדבר. 15 יום - הקצאה שופעת של ביצה של חלבון ביצה, בואו של "חלון פורייה". 28 יום - לא ריר, הריון כאילו.

מדידת הטמפרטורה הבסיסית גם נותן את התוצאות שלה. אבל המעקב של מועדים של הביוץ רק שואל, כפי שכולם יודעים, במשך זמן רב - 4-5 חודשים. מעצם הגדרת רמת ההורמון והאסטרדיול של Luteinizing, תוכל גם לחזות את העיתוי של התפיסה.

בהתחשב כי spermatozoa לחיות בגברות איברי המין לפני השבוע, את הסיכון להיכנס להריון ביום הקיצוני של הווסת הוא די גבוה. האפשרות של תפיסה גם גדל, אם הגברת היא מחזור קטן מחזור - לפחות 28 ימים.

דרכים סבירות של איסור

אם ההריון הוא לא רצוי, אז ביסודו מאוד להשתמש בדרכים אמינות של אמצעי מניעה ביום קיצוני של הווסת. כאשר הזרע פגע, כפי שרובנו התרגלו לדבר, נתיבים מיניים מומלץ, באופן כללי, לקחת אמצעי מניעה חירום שמטרתו למנוע השתלת ביצה, גם לעשות מספר פעילויות מחקר (לפחות 2 שבועות):

בדיקת הריון. להקות מבחן להגיב על התוכן של HCCH בשתן מ 10-15 mme / מ"ל. בדיקת דם על HCCH. זה לא סוד לאף אחד, יש צורך לבלות רק אחרי 8-10 ימים של התפיסה לכאורה.

מאז ההזדמנות להיכנס להיריון בימים קריטיים, בכל זאת קיימת, הנשים צריכות לטפל מניעה מראש. אפשרויות רציונליות: קונדומים, ספירלה, קוק.

Просмотров: 136 | Добавил: guypater6t | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar