00:20
מציצה עם פירסינג בשפה: הנאה או עינויים לגברים

גברים אחרת שייכים piercer על הגוף הנשי. הכל תלוי במקום נקעים סרג'קה. אוזניים פירסינג מסורתיות, טבור וגבות לא מפתיע. עסקים אחרים פירסינג שפה. מצד אחד, זה חלום של רבים גברים, מצד שני - מציצה עם פירסינג השפה מפחידה אותם. בואו לגלות אם זה מפחיד ואתה צריך לפחד עגילים תמימים בפה של השותף.

התוכן של המאמר

1 לעשות גברים כמו זה "תענוג" 2 טכניקת ביצוע נכונה 3 היגיינה וניקיון

האם גברים כאל "תענוג"

על אחד הפורום הפופולרי נערך סקר ביחס לאיכות ליטוף בעל פה עם בחורה, למי יש שפת פאונד. רוב הגברים שדיברו חיובי.

דגני אסקורט שהוכנו רוצה לשתף פעולה עם האנשים העשירים של ישראל. כולם נדיבים וטקטיים. עם זאת, אלה הם לא רק רגעים חיוביים בעת עבודה.

הצהרות שליליות היו בעיקר מאלה שלא ניסו ליטוף בלתי פורמלי כזה, אבל רק שמעתי עליהם מחברים לא מרוצים.

בנות כדאי לתקווה כי בגדים על עגילי שפה, זה יהיה להגדיל עוד יותר מיומנותו. אם הטכניקה של בעלות על הלשון, השפתיים והגרון מושכת המדינה המושלמת, ואז פירסינג יחזק את התחושה של השותף כמה פעמים. ב מקרה אם הנערה רחוקה מביצוע באיכות גבוהה, המצב פירסינג לא שינוי. להיפך, ב "ידיים" לא ניתן לגרום לפציעה איש הפין. כלומר, לחזור לסקר החברתי, אתה יכול להסיק כי גברים אלה נשים, נשים נשארו לא מרוצה אשר לא ידע איך למצוץ.

טכניקת ביצוע נכונה 2

מציצה עם ילדה חודרת, שונה מן הגירסה הקלאסית של תחושות בהירות יותר. אבל לעקוב זכור כי במהלך היווצרות של השותף חייב להיות מסודר מאוד. התנועות חייבות להיות חלקות ועדינות. אם הצמד הוא אוהדים גס ליטוף אוראלי, העגילים עדיף להסיר זמנית, על מנת למנוע פציעות של הראש חבר. דירות דיסקרטיות במרכז

מיוחד תשומת לב יש לשלם לראש, רסן וחבר תא המטען. זה מאוד מקומות רגישים. אזור הביצים עדיף לעורר רק שפתיים, העור הוא כאן הרבה יותר עדין וחסר יותר פגיעות.

בְּמַהֲלָך חיבה אוראלית, הנערה צריכה לזכור כי הקו בין הנאה סאטן כאב. קשה לחזות אם התנועה הבאה תביא כאב או לא. לכן, הילדה צריכה לעקוב אחר התגובה של השותף. באופן אידיאלי, אדם צריך להוביל את התהליך, להזהיר את השותף שלך על המקומות האלה שם לגעת בעגילים להביא לו הנאה, ואיפה - כאב.

להרגיש גברים במהלך ליטוף אוראלי עם בחורה שיש לו שפה פאונד, כמובן, עשוי להיות כפול, אין תקן משותף. אם הבחור הוא לחתוך את הבשר הקיצוני, ואז ראש הפין לא יהיה כל כך רגיש למגע של מתכת. אחרי הכל, היא, ראש, לא מפריע לבשר הקיצוני, ויש לה הזדמנות לדאוג תחתונים כי רגישות משעממת.

אבל האדם ללא ערפל לא יכול להיות מוכן לניסויים כאלה. והמקרה אינו נמצא כלל ליבה שלו או בהיעדר הרצון לגוון את חיי המין. רק ראש הפין שלו הוא רגיש מדי לגעת.

כדאי לזכור את זה, למרות העובדה כי העגילים הוא כל הזמן בפה, יש לו טמפרטורה הרבה יותר נמוך משפה ושפתיים. הבדלי טמפרטורה דומים יכולים לגרום לגירוי, ולפעמים תחושה של אי נוחות, בחור ללא ערפל.

אבל לא רק מציצה ישחק צבעים חדשים אם השותף שלך מחליט לחדור את השפה שלך. נשיקות גם לרכוש צל אחר. עגילי מגע מפלגה פנימית שפתיו של האיש, פטמותיו והמשטח הפנימי של הירכיים ייקחו אותו גבוה יותר הנאה. ברזל קר ושפתיים של נשים חם יוסיף הדגשה שלך יחסי מין.

היגיינה וניקיון 3

אם המקרה חששות מציצה עם פירסינג בשפה, אל תשכח את ההיגיינה הפה.

ראשית, לאחר ההליך של השפה ההורקת, יש צורך לנטוש נשיקות וליטוף אוראלי עד הפצע וההתאוששות של הרירית. הסיר של חלל הוא מקום נהדר להפיץ חיידקים, כך כל אחד אקדחים שאינם ריפוי יכול לגרום נזק לשני השותפים.

שנית, אם הליטס הפה הסתיים עם שפיכה בפה של אישה, חודר יש לצאת מהשפה, לשטוף אותו עם סוכן חיטוי, לשטוף את מקומם של ניקוב, ורק לאחר מניפולציות אלה, להחזיר את העגילים במקום.

בהצטיינות של גברים יש עקביות צמיגה מאוד, לשטוף את המים שלה קשה, ולפעמים זה אפילו לא בלתי אפשרי. לכן, אם יהיו עקבות של זכר זכר בחלל הפה, זה יוביל מינימום של ריח לא נעים של הפה, כמו מרבי - לבעיות חמורות עם השיניים ואת חלל הפה בכלל.

תשובה חד משמעית לשאלה על איכות מציצה עם פירסינג בשפה לא.

כל התחושות אינן בודדות. אבל בביטחון אתה יכול רק לומר דבר אחד - אתה צריך להתנסות במין. אחרי הכל, אף אחד לא יכול לתת ערבויות כי האיש שלך יהיה משוגע על משחק כזה.

יוצקים לשון או לא, לפתור רק אישה. ואת ההחלטה שלה צריך להיות מבוסס לא רק על איך לשמח שותף.

הכל על פירסינג "הנסיך אלברט" נאמר לנו במאמר הבא שלנו!

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

פירסינג בשפה נותן לגבר תחושות חדשות לגמרי במהלך מציצה.

הפוך את החלומות שלך בישראל קל אם אתה ילדה יפה מרוסיה. עושה בישראל עוקב אחרי הפנאי. בנות מודל מראה הצעה לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל אפשר להרוויח חודש מ 4000 $.

יתר על כן, יש מגוון עצום של עגילים שנוצרו במיוחד עבור חיבה אוראלית. לא מאמינים? ודא שאתה בעצמך! בנוסף לעגלונות עם כדורי מתכת יש פלסטיק ואפילו מוטות סיליקון עם ספינים של חומרים רכים. צורות של ספינים הם גם שונים - מן הכדורים המסורתיים כמוסות ואפילו כדורים spiked. נוכחות של עגילים כאלה בשפה תהיה תוספת מצוינת לליטף אוראלי הרגיל! כמובן, למען זה לא שווה שאוב. אבל אם כבר יש לך עגילים - ניסוי עם חומר וצורות.

Просмотров: 104 | Добавил: guypater6t | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar